- 27 feb 2008 14:25
#827841
Hallo mensen met duitse auto's.
Ik heb even een vraagje m.b.t. mijn autobrand in m'n Golf mk2 , 2 weken geleden.
Of de oorzaak nu kortsluiting is geweest, of dat hij aangestoken is en dat daarom kortsluiting is ontstaan weet ik nog steeds niet.
Nu kan ik aan een kabelboom,onstekingsmodule en computer van een PN-blok komen, alleen is deze computer(serienummer daarvan) niet precies hetzelfde als de mijne.
Het is wel een computer van een PN blok als het goed is.
Nu vraag ik me een paar dingen af: Zijn er bij de motorcode PN verschillende computers geleverd???, en zullen deze allebei werken op mijn blok??? weet iemand dit?
En ik vraag me af, omdat nagenoeg al m'n zekeringen onder m'n dashboard er uit zijn gevlogen, of mijn oude computer het overleeft zou hebben.
Hoe groot is de kans denken jullie?
Dan kan ik misschien mijn oude computer kunnen gebruiken op de nieuwe kabelboom en ontstekingsmodule?
:help:
groet,
Tom
Ik heb even een vraagje m.b.t. mijn autobrand in m'n Golf mk2 , 2 weken geleden.
Of de oorzaak nu kortsluiting is geweest, of dat hij aangestoken is en dat daarom kortsluiting is ontstaan weet ik nog steeds niet.
Nu kan ik aan een kabelboom,onstekingsmodule en computer van een PN-blok komen, alleen is deze computer(serienummer daarvan) niet precies hetzelfde als de mijne.
Het is wel een computer van een PN blok als het goed is.
Nu vraag ik me een paar dingen af: Zijn er bij de motorcode PN verschillende computers geleverd???, en zullen deze allebei werken op mijn blok??? weet iemand dit?
En ik vraag me af, omdat nagenoeg al m'n zekeringen onder m'n dashboard er uit zijn gevlogen, of mijn oude computer het overleeft zou hebben.
Hoe groot is de kans denken jullie?
Dan kan ik misschien mijn oude computer kunnen gebruiken op de nieuwe kabelboom en ontstekingsmodule?
:help:
groet,
Tom
MK 3.5 Cabrio 2.0 EX: '00 mk4 1.6, '90 MK2 CL,1983 MK1,1994 Polo Coupé, mk2 1.6,1.6,1.6,1.3,Polo 6n,mk2 16V GTI,'90 Mk1 cabrio 2h