VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door willemvansoeren
#801757
zat je er in of stond hij geparkeerd toen het gebeurde???
mensen letten tegen woordig niet meer op vindt ik. daarom doe ik het maar. ik had me golf al wel 3 keer in mekaar kunnen hebben door mensen die voorrang nemen. zonde van je 1 suc6 met herstellen.
Gebruikersavatar
door Screwball
#801998
Balen zeg! Gelukkig heb je zelf niks! Succes met het herstel!

Tegenwoordig letten mensen idd echt niet op, gister nog we rijden een parkeerplaats op van een supermarkt, mijn pa en ik rijden langzaam 5 km per uur en moesten even stoppen.

Een VROUW die ingepakeerd stond rijdt zo achteruit tegen me vader aan (me vader stond 1 meter PAL achter haar, dus in alle 3 spiegels van die vrouw kon je me pa zien) en die vrouw werd gewoon nog es boos ook begon te schreeuwen als een dolle...
Gebruikersavatar
door GPaas
#802091
Der-Ghopmeister schreef::shock: hoe is dat gekomen dan :???:
'k kwam gister bij mijn pa en ma weg (tiendeveen) en nu zitten er in tiendeveen allemaal van die wegversmallingen........ waar ik ongeveer 7 meter bij vandaan was, toen een bestuurder van een nissan bussie dacht dat hij samen met mij ook wel door die versmalling kon, conclusie: het paste dus echt niet, met als resultaat dat mijn golf een stuk korter is dan normaal
Gebruikersavatar
door Der-Ghopmeister
#802177
:???: hmz mooie handige harry dus maar wie had daar voorrang dan volgens de borden??

gelukkig heb je zelf niks maar t is en blijft zonde van je mk1!
Gebruikersavatar
door casper
#804718
Zonde man! Maar lijkt me wel weer te fixen toch, alleen het front is een beetje veel werk! Succes met de afhandeling, en het herstel!
Gebruikersavatar
door GPaas
#812071
schade bedrag is vastgesteld op +/- 1500 euro, auto gaat nu dus helemaal gestript worden en zal van binnen en van buiten in een nieuw oldscool kleurtje worden gespoten 8)
kleurcode L73 (Chestnut Brown) metallic.
is oficieel geen Golf kleurtje maar is van orgine een kever kleur zonder metallic
Gebruikersavatar
door gti-er
#812076
kijk!! ondanks dat je hem in mekaar heb gereden komt er toch weer wat moois uit!!! 8)
Maar zoals hij in het zilvergrijs stond was hij ook dik!! ;)


Suc6 ermee!!
Gebruikersavatar
door Randy
#813334
Zo dat is echt balen en super zonde gelukkig heb je zelf niks. Ik ken deze acties wel wegversmallingen waar er eigenlijk maar 1 auto door heen kan maar sommige sjonnies het toch proberen had het een tijdje geleden nog die gast dacht dat ik toch wel gewoon de stoep op kon ik was toen uitgestapt en hij kon maar lekker een stuk acherruit rijden.

Succes met de auto weer strak aan het maken.

ps ik heb nog een golf 1 front liggen heb je interesse stuur een pm.
Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]