VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2776346
Het is geloof ik een beetje wisselend..
sommige hebben een remtest, andere hebben ook een uitlaatgastest gehad en bij andere werd ie weer gewogen.
Ikzelf had geen reservewiel.. maar bij stonden ze zo te kwijlen van de hoeveelheid nieuwe onderdelen dat ze alleen een rondje gelopen hebben rond de auto, en vroegen om de donor-papieren.
#2776349
Ik heb alle donorpapieren. Vandaag geweest voor een bonnetje van het schadebedrijf waar de gegevens staat van de auto. Sticker uit de kofferbak gehaald, plaatje aan de voorkant met chassisnummer. Kijken wat het haat worden woensdag :) alleen nog uitlijnen voordat het gekeurd word
#2776745
Nou ik ben bij rdw geweest voor een vr6 keuring voor mijn golf 2 1.6. Alles perfecto alle papieren van donor aanwezig alles ging perfect! Totdat meneer klaar was en zei nou jonge je mag naar lelystad voor een weggedrag test voor de rest is alles perfect alleen heeft teveel vermogen bla bla bla dus moet ik naar de rdw in lelystad voor een fucking weggedragtest! Nou lekker fijn zijn die keurings mensen terwijl ik gezegd hebt van dat er al 100derden auto's zijn met veel meer vermogen. Kreeg daarna gewoon weer bla bla bla te horen kreeg ook conplimenten enz enz nundus naar lelystad dan maar betalen voor de weggedrag test
#2776789
oettinger_18 schreef:Nou ik ben bij rdw geweest voor een vr6 keuring voor mijn golf 2 1.6. Alles perfecto alle papieren van donor aanwezig alles ging perfect! Totdat meneer klaar was en zei nou jonge je mag naar lelystad voor een weggedrag test voor de rest is alles perfect alleen heeft teveel vermogen bla bla bla dus moet ik naar de rdw in lelystad voor een fucking weggedragtest! Nou lekker fijn zijn die keurings mensen terwijl ik gezegd hebt van dat er al 100derden auto's zijn met veel meer vermogen. Kreeg daarna gewoon weer bla bla bla te horen kreeg ook conplimenten enz enz nundus naar lelystad dan maar betalen voor de weggedrag test
Das mooi balen, je kan het over een paar maand bijv proberen bij een ander station..
ga ervan uit dat je naar zwolle geweest bent?
las daar al verschillende spookverhalen over..
vloeken in de kerk, maar bij de concurrent hebben ze er een topic over.
Klik!
#2776794
lennertvdkort schreef:
oettinger_18 schreef:Nou ik ben bij rdw geweest voor een vr6 keuring voor mijn golf 2 1.6. Alles perfecto alle papieren van donor aanwezig alles ging perfect! Totdat meneer klaar was en zei nou jonge je mag naar lelystad voor een weggedrag test voor de rest is alles perfect alleen heeft teveel vermogen bla bla bla dus moet ik naar de rdw in lelystad voor een fucking weggedragtest! Nou lekker fijn zijn die keurings mensen terwijl ik gezegd hebt van dat er al 100derden auto's zijn met veel meer vermogen. Kreeg daarna gewoon weer bla bla bla te horen kreeg ook conplimenten enz enz nundus naar lelystad dan maar betalen voor de weggedrag test
Das mooi balen, je kan het over een paar maand bijv proberen bij een ander station..
ga ervan uit dat je naar zwolle geweest bent?
las daar al verschillende spookverhalen over..
vloeken in de kerk, maar bij de concurrent hebben ze er een topic over.
Klik!

Dus na 8 weken als het dossier vernietigd word opnieuw aanbieden? Maar dan bijvoorbeeld in almelo of venlo?? Staat het dan niet in het systeem??? Dat ik een weggedrag test moet obdergaan en dat alle rdw stations dat kan zien? Waarom ik in zwolle ben geweest is vrij logisch auto heeft geen apk en staat geschorst!
#2776839
Ik zal morgen ff lelystad bellen en vragen hoe en wat anders gewoon een weg gedragtest als het niet zoveel voorsteld. Straks weer 55 euro betalen en dan alsnog een weggedrag test. Rdw zijn gewoon klungels. Moet geld binnen komen dus hup ga maar naar lelystad
#2776938
Heb gebeld naar de rdw gaat me ongeveer 300 euro kosten. Nou denk ik van gewoon gaan en 300 betalen of 8 weken wachten en andere keuringstation waar ze niet moeilijk doen almelo bijvoorbeeld maar dan loop ik altijd wel de kans dat ik alsnog maar lelystad moet en da is 55 euro weer weggegooid geld
#2776942
Gewoon gaan voor die 300eur
Als het ding prima gebouwd is zal het allemaal geen probleem worden toch
Deze ombouw is immers al regelmatig gedaan
8 weken wachten en straks afgekeurd worden is niet alleen 55eur weggooien maar de tijd die je moet wachten en straks nog moet wachten om alsnog naar Lelystad te gaan had ik niet ervoor over
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]