- 11 apr 2006 13:46
#2645
Ik denk ik zal het toch maar even vermelden dat ik het laatste half jaar zoveel ROTZOOI heb voorbij zien komen dat het niet leuk meer is .....
Vaak hebben mensen eraan lopen "hobbyen " en daar wordt het meestal niet beter van ...
Enkele voorbeelden :
bijna altijd zijn ze krom ( meestal als recht verkocht )
Filmpje:
Mp4 http://www.volksforum.com/users/stijn/SV_A0021.mp4
(rene ralleygolfdriver als model )
lekken vaak (nederlandse velgspecialist )
scheuren (vooral aan de achterkant ) 1 is evt te lassen 2 is niet meer te doen ( sterkte is weg uit het matriaal en dan kan hij ineens 10 cm inscheuren )
als de randen zijn gespoten betekend dat vaak dat er een dikke laag corrosie onder zit .
moeren die gescheurd zijn ( van de 3 delige )
bouten in de velg gekit/gelijmd ( dol ,afgebroken , of schroefdraad weg )
roestige bouten (krijg steeds meer van die rommel binnen om te vervangen ,goedkoop is vaak duurkoop !!!) Tip : koop inox !
scheurtjes van de boutgaten naar het naafgat toe .
velgen niet uitgeklokt met het monteren ( rand er scheef op )
etcetcetc
wordt er een btj moe van ....
Dus let erop WAT je koopt , goedkoop is soms duurkoop...
klaargemaakt ,nieuw staat , etc betekent niet dat het goed gebeurt is !
Het werd beetje te gek met dingen die niet kunnen , Stefan (puc belgie) en joosie (NL) kwamen ook al van die rare dingen tegen .....
Polijsten met een lamellenschijf
bouten afgebroken
Scheuren in het naafgat ( rand gelast door erkent belgisch reparatie bedrijf,maar naaf niet gezien)
etcetcetc ....
Brrrr je moet er niet aan denken dat er een wiel onderuitbreekt
__________________
voor polijst werk ( ook richten /lassen )
gespecialiseerd in meerdelige velgen .
email : peter@BBS-Society.de
http://members.home.nl/pjm.claassen/
Vaak hebben mensen eraan lopen "hobbyen " en daar wordt het meestal niet beter van ...
Enkele voorbeelden :
bijna altijd zijn ze krom ( meestal als recht verkocht )
Filmpje:
Mp4 http://www.volksforum.com/users/stijn/SV_A0021.mp4
(rene ralleygolfdriver als model )
lekken vaak (nederlandse velgspecialist )
scheuren (vooral aan de achterkant ) 1 is evt te lassen 2 is niet meer te doen ( sterkte is weg uit het matriaal en dan kan hij ineens 10 cm inscheuren )
als de randen zijn gespoten betekend dat vaak dat er een dikke laag corrosie onder zit .
moeren die gescheurd zijn ( van de 3 delige )
bouten in de velg gekit/gelijmd ( dol ,afgebroken , of schroefdraad weg )
roestige bouten (krijg steeds meer van die rommel binnen om te vervangen ,goedkoop is vaak duurkoop !!!) Tip : koop inox !
scheurtjes van de boutgaten naar het naafgat toe .
velgen niet uitgeklokt met het monteren ( rand er scheef op )
etcetcetc
wordt er een btj moe van ....
Dus let erop WAT je koopt , goedkoop is soms duurkoop...
klaargemaakt ,nieuw staat , etc betekent niet dat het goed gebeurt is !
Het werd beetje te gek met dingen die niet kunnen , Stefan (puc belgie) en joosie (NL) kwamen ook al van die rare dingen tegen .....
Polijsten met een lamellenschijf
bouten afgebroken
Scheuren in het naafgat ( rand gelast door erkent belgisch reparatie bedrijf,maar naaf niet gezien)
etcetcetc ....
Brrrr je moet er niet aan denken dat er een wiel onderuitbreekt
__________________
voor polijst werk ( ook richten /lassen )
gespecialiseerd in meerdelige velgen .
email : peter@BBS-Society.de
http://members.home.nl/pjm.claassen/
Laatst gewijzigd door sixpack op 13 apr 2006 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.