VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door promarc
Ik vraag me af of ik een vaste of een afneembare trekhaak moet monteren onder mijn passat van 2001 met parkeersensor.
Is er iemand die een vaste trekhaak heeft gemonteerd waarbij de parkeersensor nog gewoon werkt ?
Is er iemand die een afneembare trekhaak heeft waarbij de sensor nog gewoon werkt als de trekhaak nog bevestigd is?
Kortom ik wil een vaste trekhaak monteren maar dit moet niet ten kosten gaan van de parkeersensor, kan dit ??????

alvast bedankt voor de reakties
gr Marco

[/i]
door promarc
ja kan dat ?
weet je dat 100% zeker?
heb je er ervaring mee?
door Paddy
Ja het kan. Ik heb een afneembare trekhaak met parkeersensoren, maar als ik de trekhaak erop laat zitten reageren de parkeersensoren niet op de trekhaak. Ik heb wel overigens OEM parkeersensoren (in de onderlip van de achterbumper). Als je after market sensoren hebt is het natuurlijk afhankelijk hoe de parkeersensoren gepositioneerd zijn op de achterbumper of ze reageren op de trekhaak.
door promarc
bedankt voor de reaktie's
De parkeersensoren zijn originelen in de vw fabriek geplaatste sensoren dus volgens mij kan ik dan gewoon een vaste trekhaak plaatsen.
Nou wil ik de trekhaak zelf gaan monteren is dat goed te doen voor een leek en weet iemand een beschrijving liefst met foto's te vinden op internet ?

gr Marc
Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!

Update 12/11/2024 - Golf wederom naar Dealer […]

Golf 5 GTI

De onderhoudsmelding is inmiddels aangesprongen, d[…]

Mijn mk1 gti werkt mijn rechter achterlicht alleen[…]

Oke bedankt Gr Cas

OTA update 3.7

Nee, geen problemen.