VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2826702
Ik heb het knopje direct besteld met dat ik de bestel link had van patric maar helaas nog steeds niets ontvangen . Wel betaald en al ,ben bang dat de verkoper niet echt wat heeft verstuurd. :mad:
door Mari
#2826703
Dan neem je contact op met de verkoper. Wordt je daar niks wijzer van dan neem je contact op met Ebay... en mocht je betaald hebben via Paypal dan kun je daar nog altijd een claim neerleggen van niet leveren... Maar vergeet niet dat het versturen van pakketjes op dit moment allemaal wat langer duurt dan normaal!
#2826706
het is een verkoper met 99.7 procent positief achter gelaten reviews
zal me dus niet zoon zorgen maken.
tevens het moet uit Litouwen komen he en momenteel is pakketten verzenden ontvangen drama.
#2827269
Ik ben eigenaar van een golf 4 gti 1.8 20v turbo.
Ik zoek graag iemand die mij antwoord kan geven op de vraag of ik mijn motorblok kan vervangen voor een r32 blok. En als het kan wat ik dan nog meer moet vervangen. Wie kan mij helpen?
door Sevy88
#2827285
Goede middag,

Momenteel ben ik van plan om een polo 1.2 tsi bluemotion van 2014 te kopen 155000km.

Iemand ervaring met deze model/bouwjaar/motor, polo en zo ja kan iemand mij tips en tricks geven over het wel of niet aan te kopen van dit voertuig?
Ik zoek een lekker vlot en zuinig autotje ipv mijn diesel. ;-)
Groeten
#2832051
Hoi , heb een rare vraag, maar vroeg me af wat verschil is tussen bouten / moeren van bouwwinkel zoals hornbach/gamma en bij automotive winkels zoals brezan/hamu

ben in bezit van vw mk4 2003 en hier en daar dingen vervangen en bouten hergebruikt.
waardoor ik liefst de bouten wil gaan vervangen.
#2832053
hoeft niet perse verschil in te zitten.
ligt er meer aan welke bouten jij koopt waar dat dan ook is.
punt waar je op moet letten op de kop van de bout staat de sterkte aangegeven.
bijvoorbeeld 8.8 of 10.9 of 12.9
het is niet zo dat bijvoorbeeld de sterkste beter is.
als er 10.9 inzit doe er dan geen 12.9 in.
meer te maken met de eigenschappen maar dat word te langdradig allemaal.
let dus op sterkte van de bout.
en schroefdraad normaal fijn of grof metrisch draad.
en kies voor gegalvaniseerd of verzinkt.
JVBora91 vinden dit leuk
#2832276
Beste allemaal,

Ik heb afgelopen weekend een subwoofer ingebouwd en ik heb voor de plus een kabel losgedraaid onder het dashboard waardoor alles stroom er af ging toen ik de kabel weer vast zette deed alles het weer behalve mijn handzender... ik heb van alles geprobeerd de batterij is nog goed zekeringen zijn goed heb youtube videos gekeken en uitgeprobeerd maar niks werkt...
Kan iemand mij hier mee uit de brand helpen? :-(
#2832286
Jornwolff02 schreef: 22 mar 2021 19:23 Beste allemaal,

Ik heb afgelopen weekend een subwoofer ingebouwd en ik heb voor de plus een kabel losgedraaid onder het dashboard waardoor alles stroom er af ging toen ik de kabel weer vast zette deed alles het weer behalve mijn handzender... ik heb van alles geprobeerd de batterij is nog goed zekeringen zijn goed heb youtube videos gekeken en uitgeprobeerd maar niks werkt...
Kan iemand mij hier mee uit de brand helpen? :-(
1. auto op contact met sleutel waarvan je de afstandsbediening wil inleren ( niet starten)
2. sluit de auto handmatig met een 2de sleutel dit moet op de bestuurdersdeur slot.
(doe dit of met raam open of een 2de persoon open de deur niet)
3. druk 1x op openen op de afstandsbedienig (sleutel in contactslot laten zitten niet eruit halen)
4. wacht 10 seconden en druk nogmaals op openen.
5. sleutel van contact af en uit contactslot.

( als je meer sleutels hebt hierna de zelfde procedure alleen afstandsbediening 2 2x klikken en afstandsbediening 3 3x klikken voor de rest procedure identiek.
door Yacer
#2832291
Wat gaat er fout? Ik heb deze radio (zie plaatje) en een Golf 5 uit januari 2006. Maar hij trekt de accu leeg. Ik heb eigenlijk geen zin om de gateway te vervangen. Is er een andere optie? Bedankt!Afbeelding
Bijlagen:
20210319_063417.jpg
20210319_063417.jpg (2.39 MiB) 1794 keer bekeken
door Mari
#2832297
Ben bang dat er weinig anders op zit dan de gateway te vervangen of een andere radio te nemen... het leegtrekken van de accu door de radio is een bekend problemen.

Het nummer op de sticker verteld me niet welk type radio het precies is... neem aan dat elders op de radio ook nog wel een partnumber staat!
#2832298
Wat voor radio is het ? En zit er nog een extra kabeltje in de kabelboom wat je moet doorverbinden voor 2007 en ouder. Veel Chinese radio's hebben hier rekening mee gehouden.
door Yacer
#2832323
Ik heb nergens anders op de radio iets van text of stickers gevonden. Wat voor gateway raad je aan of waar moet ik op googlen? Dankjewel😁

Ik had btw nog gekeken naar een extra kabeltje, maar ik heb niks gevonden
  • 1
  • 309
  • 310
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]