VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Eroz
#491053
hakkers schreef:
Eroz schreef:
hakkers schreef:zullen we er ff een topic voor openen als er een datum bekend is? :)
lijkt me verstandig :D

kunne we daar verder met het lijstje..
zal bij deze ff een topic maken voor de meet :)
Je moet je topic ff aanpassen! Met de datum van de meet en andere info. pb fabian anders even erover..
Gebruikersavatar
door FABIAN
#491989
he dudes ik ben tot gastheer gebombadeerd :wink:
maar weet dus zelf ook van nix :roll:
en ben momenteel te druk om wat te organiseren
Gebruikersavatar
door Hakkers
#492977
Eroz schreef:
hakkers schreef:
Eroz schreef: lijkt me verstandig :D

kunne we daar verder met het lijstje..
zal bij deze ff een topic maken voor de meet :)
Je moet je topic ff aanpassen! Met de datum van de meet en andere info. pb fabian anders even erover..
heb niet eerder een meeting georganiseerd. ik dacht, is wel makkelijk om ff een topic te maken, gaat de rest van zelf :) maar is vanzelfsprekend eigenlijk dat dit niet zo makkelijk gaat. zal het topic ff weer opzoeken als ik 'm terug kan vinden :P
kunnen we niet beter gezamenlijk een datum prikken?
guys.. help me please :)
Gebruikersavatar
door Hakkers
#492987
ik wil die meeting eigenlijk ook niet eens organiseren. de meeting word gehouden in zwolle. ben nu 2 keer bij de windesheim geweest, het is zeker gezellig daar! maar ik kom zelf niet uit zwolle, en heb het idee dat de club uit zwolle best hecht is, daar wil ik niet tussen komen met een meeting die jullie hebben bedacht, en dat ik 'm ga organiseren. kunnen we beter samen doen dan, of het aan één van jullie over laten.
Gebruikersavatar
door Eroz
#493256
hakkers schreef:ik wil die meeting eigenlijk ook niet eens organiseren. de meeting word gehouden in zwolle. ben nu 2 keer bij de windesheim geweest, het is zeker gezellig daar! maar ik kom zelf niet uit zwolle, en heb het idee dat de club uit zwolle best hecht is, daar wil ik niet tussen komen met een meeting die jullie hebben bedacht, en dat ik 'm ga organiseren. kunnen we beter samen doen dan, of het aan één van jullie over laten.
Ben ik met je eens.. ik kom zelf ook niet uit zwolle.. Ik wil eventueel wel een topic openen voor een meeting bij het windesheim, aangezien bijna iedereen die locatie wel weet te vinden :lol:
maar dan moet er inderdaad nog wel een datum geprikt worden..

en anders moet iemand uit zwolle dat maar gewoon doen jep :D
Gebruikersavatar
door furby
#493291
FABIAN schreef:he dudes ik ben tot gastheer gebombadeerd :wink:
maar weet dus zelf ook van nix :roll:
en ben momenteel te druk om wat te organiseren
jij wou een feets geven in je achtertuin :lol: :wink:
Gebruikersavatar
door Eroz
#493297
furby schreef:
FABIAN schreef:he dudes ik ben tot gastheer gebombadeerd :wink:
maar weet dus zelf ook van nix :roll:
en ben momenteel te druk om wat te organiseren
jij wou een feest geven in je achtertuin :lol: :wink:
[stupid] :lol:
Gebruikersavatar
door vinnietuning
#493350
@hakkers..

klopt .. een meeting moet je organiseren.. .daarom mijn (beetje harde) maar duidelijke reactie.. zoiets doe je nie ff...

de club uit zwolle geeft wel aan wanneer er een echte meeting komt... als de plek en alles op zijn plaats is... verdere minimeets worden meestal ook door 1 van de zwollenaren aangegeven.. maar moeten nie te vaak plaats vinden.. dus wacht rustig af.. ahah.. :wink:

dus wil je zelf een meeting organiseren.. is altijd prima.. maar zorg eerst voor de organisatie.. 8)
Gebruikersavatar
door FABIAN
#493364
furby schreef:
FABIAN schreef:he dudes ik ben tot gastheer gebombadeerd :wink:
maar weet dus zelf ook van nix :roll:
en ben momenteel te druk om wat te organiseren
jij wou een feets geven in je achtertuin :lol: :wink:
voortuin,furb :wink:
noorder-eiland is zo goed als bij mij voor de deur zodoende.
maar je weet dat ik druk ben met hele andere dingen te organiseren :wink: 8)
Gebruikersavatar
door Hakkers
#494004
vinnietuning schreef:@hakkers..

klopt .. een meeting moet je organiseren.. .daarom mijn (beetje harde) maar duidelijke reactie.. zoiets doe je nie ff...

de club uit zwolle geeft wel aan wanneer er een echte meeting komt... als de plek en alles op zijn plaats is... verdere minimeets worden meestal ook door 1 van de zwollenaren aangegeven.. maar moeten nie te vaak plaats vinden.. dus wacht rustig af.. ahah.. :wink:

dus wil je zelf een meeting organiseren.. is altijd prima.. maar zorg eerst voor de organisatie.. 8)
je hebt ook gelijk vinnie, een meeting organiseren is meer dan een datum, tijd en locatie prikken. wat er verder bij komt kijken weet ik niet.. dat is 1 reden waarom ik het liever aan jullie over laat.
verder kom ik zelf niet uit zwolle. dan wil ik geen meeting in zwolle organiseren. kan ik er beter 1 in de buurt van hellendoorn organiseren. dat is reden 2.

je (beetje harde) maar duidelijke reactie is niet erg :) ik wil geen ruzie hier op 't forum. hebben we nix aan.

ik hoor het wel wanneer er weer een meeting in zwolle is, ben zeker aanwezig ;)
Gebruikersavatar
door vinnietuning
#494127
komt goed gast.. en ruzie heb ik het nie eens over :mrgreen: .... zal ik ook nooit over hebben... zo zit ik nie in elkaar. ben alleen soms vet duidelijk haha..

greets gozer :wink:
Gebruikersavatar
door variejantje
#494179
Vinnie je bent meer duidelijk dan vet :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Hakkers
#494546
vinnietuning schreef:komt goed gast.. en ruzie heb ik het nie eens over :mrgreen: .... zal ik ook nooit over hebben... zo zit ik nie in elkaar. ben alleen soms vet duidelijk haha..

greets gozer :wink:
duidelijkheid is alleen maar goed toch? :)
is bij jou soms wel lastig trouwens :P

zag vrijdag je broertje bij de hema lopen, dacht ff dat jij 't was :lol:
Gebruikersavatar
door Eroz
#495756
oke :D

we wachten rustig af op de volgende meeting.. :wink:
#2722270
Ja, ja.....

Via Vinnie lucht gekregen van de minimeet en denk wel even aanwezig. Al jarenlang niet meer actief en geen VW meer maar wel eens leuk om iedereen weer te zien!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]