VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door VWtiggie
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Rijd sinds 2020 een VWTiguan 1.5, dsg, r-line uit 2019. Welke bij VAG techniek stage1 is getuned +dsg. Nu heb ik sinds gisteren het volgende probleem met mijn autosleutel, deze geeft geen rood ledje meer en het ligt niet aan de batterij?! De auto is keyless en de sleutel zit altijd in een tasje, hier is niets vreemds mee gebeurd! Sleutel lijkt defect, wat denken jullie? Is dit te repareren en bij wie, of moet ik een nieuwe sleutel bestellen (kosten?)?? Bedankt alvast voor jullie reactie!
door Mari
Dat het niet aan de batterij ligt is natuurlijk de conclusie omdat ie het met een nieuwe batterij ook niet deed?

Als de batterij slecht contact maakt, dan doet de sleutel het ook niet, dus even de contactpuntjes controleren en eventueel de batterij met een multimeter meten hoeveel spanning deze geeft. Ook een batterij die al enkele jaren "nieuw" in de kast of la ligt is geen garantie...
door VWtiggie
Bedankt voor je reactie! De oude batterij doet het nog prima in mijn reservesleutel! Ik zal de contactjes controleren, maar ben bang dat het daar niet aan ligt!

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]

Hallo. Ik heb een vraag. Ik bezit een Volkswagen T[…]

Zie https://vwforum.nl/viewtopic.php?t=215047, 198[…]