VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
Hallo allemaal,

Mijn eerste post hier, hopelijk kan iemand mij helpen :) ik heb deze auto van mijn schoonouders gekregen en de oude garage doet wat vaag over de distributieriem. Nu is het al een oudje, maar naast de riem die vervangen moet worden en de koppeling die vervangen moet worden (begint wat te slippen) heb ik er eigenlijk weinig problemen mee! Maar… Heeft iemand tips voor een niet al te dure garage of is er wellicht een hobbyist die mij hiermee kan helpen in plaats van een garage? Het betreft regio Amsterdam (of er omheen, noord holland, zuid Holland, Utrecht.)
Laatst gewijzigd door rockefellert op 03 nov 2024 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
rockefellert schreef: 03 nov 2024 14:17 Hallo allemaal,

Mijn eerste post hier, hopelijk kan iemand mij helpen :) ik heb deze auto van mijn schoonouders gekregen en de oude garage doet wat vaag over de distributieriem. Nu is het al een oudje, maar naast de riem die vervangen moet worden en de koppeling die vervangen moet worden (begint wat te slippen) heb ik er eigenlijk weinig problemen mee! Maar… Heeft iemand tips voor een niet al te dure garage of is er wellicht een hobbyist die mij hiermee kan helpen in plaats van een garage? Het betreft regio Amsterdam (of er omheen, noord holland, zuid Holland, Utrecht.)
Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!

Update 12/11/2024 - Golf wederom naar Dealer […]

Golf 5 GTI

De onderhoudsmelding is inmiddels aangesprongen, d[…]

Mijn mk1 gti werkt mijn rechter achterlicht alleen[…]

Oke bedankt Gr Cas

OTA update 3.7

Nee, geen problemen.