VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
#2850988
auto gekocht, waarbij werd aangegeven dat er een verstuiver vervangen zou moeten worden. Dit merkte je door een tikkend geluid in de motor en bij optrekken dat het gloeispiraal lampje begon te knipperen en de auto in een noodloop ging en zijn vermogen verloor. Hier ben ik mee naar de garage geweest en toen is de kapotte verstuiver vervangen, waardoor het tikkende geluid weg is. Helaas is het probleem niet opgelost en gaat de auto nog steeds in z'n noodloop tijdens het rijden... Dit gebeurd soms uit het niets, maar soms ook wanneer hij tijdens het optrekken niet doorschakelt en hoger in zijn toeren gaat. Er is ook een spoeling uitgevoerd voor de turbo, waarna de melding terug bleef keren. Wat zouden mogelijke oplossingen kunnen zijn, want de garage gaf nu aan dat we dan toch de turbo moeten vervangen.
Mensen die hier ervaring mee hebben?

Toevoeging: Wanneer ik redelijk hard op trek en met de flippers schakel, dan komt de melding van het gloeispiraal meestal niet.
#2850992
... zonder foutcodes gaan we weinig zinnigs zeggen... ik stel voor dat je hem opnieuw uitleest en de foutcodes hier post... eventueel kan een medeforumlid je helpen met uitlezen (en daarvoor zou het prettig zijn als we weten uit welke hoek van het land je komt)...
Interieur kap loshalen

Ja dat is een lastige. Vaak zit hij boven geklikt […]

Golf 6 1,4 tsi 158 pk met 115400 km

Volkswagen golf 1.4 TSI 158 PK Het betreft een v[…]

Ook ik krijg m.i. na de laatste software update de[…]

Passat b7 clima probleem

Goedendag, Ik heb een. Passat uit 2012 waarvan de[…]

vw golf 2013 1.4 tsi

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. ik ben ten ei[…]

Handleiding VW Tiguan

Niet leverbaar? dat lijkt me vreemd. Ik bestelde d[…]

Ik ben op zoek naar T20 schroeven voor het interie[…]

Het hangt voor een groot deel af van hoeveel % de […]