VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
  • Gebruikersavatar
#2850967
Goedenavond,

Mijn versnellingsbak heeft het begeven. Ik heb gelezen dat je die bakken kunt laten reviseren of anders een tweedehandse aanschaffen. Ik heb geen idee wat het prijsverschil is tussen deze twee opties, dus hoop op antwoorden van de kenners op dit forum.
Ik las ook op het forum dat sommige leden de bak kunnen reviseren. Dus dat verneem ik graag.

Is elke 1.2tsi versnellingsbak hetzelfde of zit er een verschil in met een type bluemotion.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Groet
Dennis
#2850983
Ik weet niet zeker of er nog actieve leden zijn die dit soort werkzaamheden verrichten. Maar als je een vlot antwoord wilt, dan zou je contact op moeten nemen met een revisiebedrijf. Staar je niet blind, zoek eerst wat reviews op het internet of Trustpilot bijvoorbeeld.

Afstand lijkt mij ook een belangrijk punt. Als je uit Noord-Holland komt, wil je natuurlijk geen revisiebedrijf in Zuid-Limburg. Op het internet heb ik dit revisiebedrijf gevonden. Je zou in ieder geval een belletje kunnen plegen en jezelf laten informeren wat de verwachtingen zijn.

Over het algemeen kun je bij dit soort bedrijven je oude bak inruilen voor een gereviseerd exemplaar. Dit drukt de kosten een beetje omlaag en heb je ook je auto iets sneller terug. Go your gang and don't be bang :tu:
Interieur kap loshalen

Ja dat is een lastige. Vaak zit hij boven geklikt […]

Golf 6 1,4 tsi 158 pk met 115400 km

Volkswagen golf 1.4 TSI 158 PK Het betreft een v[…]

Ook ik krijg m.i. na de laatste software update de[…]

Passat b7 clima probleem

Goedendag, Ik heb een. Passat uit 2012 waarvan de[…]

vw golf 2013 1.4 tsi

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. ik ben ten ei[…]

Handleiding VW Tiguan

Niet leverbaar? dat lijkt me vreemd. Ik bestelde d[…]

Ik ben op zoek naar T20 schroeven voor het interie[…]

Het hangt voor een groot deel af van hoeveel % de […]