VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
Beste mensen, in mijn VW Beetle Fender uit 2013 zit af fabriek een RNS 510 systeem icm bluetooth-module is 7P6 035 730 K. Mijn wens is te streamen met mijn IPhone 2022 Se (ios 17.5.1) en handsfree te kunnen bellen. Dat lukt helaas niet omdat mijn Iphone de bluetooth van de auto niet vindt. Heeft iemand een oplossing?

Een van de oplossingen die al is geprobeerd is een aftermarket-systeem maar die is er alweer uit omdat er amper geluid uitkwam. De installateur gaf aan dat dit kwam omdat de Beetle af-fabriek een uitgebreide audio-installatie heeft (8RU - Soundsysteem Fender met 10-kanaalsversterker, 8 speakers + subwoofer) en dat zou niet werken met een aftermarket systeem.

Heeft iemand een oplossing? Kent iemand een after-marketsysteem (liefst Plug and Play) dat wel combineerd met het Fender Soundsysteem en waarmee je handsfree kan bellen en streamen met een IPhone 2022 Se (ios 17.5.1) ?

Wellicht de af-fabriek BT-module verwijderen en dan een losse BT-module met Plug and Play Quad kabel die ook gebruikt kan worden icm het geluidssysteem?

Heel hartelijk dank alvast voor het meedenken en wellicht de oplossing. Groet, Willem
Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!

Update 12/11/2024 - Golf wederom naar Dealer […]

Golf 5 GTI

De onderhoudsmelding is inmiddels aangesprongen, d[…]

Mijn mk1 gti werkt mijn rechter achterlicht alleen[…]

Oke bedankt Gr Cas

OTA update 3.7

Nee, geen problemen.