VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
Het alarm van mijn Jetta uit 2011 gaat spontaan af en ik kom er niet achter waarom.

Heb de sloten gechecked en doorgespoten met een reiniger ( welke ?)

Maar is het mogelijk om door een zekering te verwijderen het hele alarm uit te zetten want ik hecht er geen enkele waarde aan ?

En welke zou dat dan moeten zijn ?

Iemand ?
Hang een computer met daarop VCDS eraan... dan kun je achterhalen waardoor het alarm getriggerd wordt en kan je gericht zoeken naar de oplossing... Zekering eruit trekken kan altijd nog, maar ik zou dan eerder de boel de-activeren...
Ik had gebeld met de garage waar hij was gekocht en tot 2021 in onderhoud was maar die zaten vol geplanned.

Als ik zo'n VAG kastje koop, ik zag er een voor 59 euro is het dan zelf te doen ?

Vannacht ging ie weer om 4 uur af 😬

De zekeringbox beschtijving online zegt dat die bij F17 moet zitten vanaf model 2012 maar in mijn 2011 model zit daar niks in en het enige wat ik kan herleiden is dat het een 10A is
Wanneer de auto ontgrendeld staat, zou je de deuren een voor een open kunnen trekken. Grote kans dat de defecte deur(slot) het interieurlampje niet triggert. Gaat het om een OEM alarm of aftermarket? D.w.z. zit er een aparte hoorn onder de kap? In dat geval zou je als tussenoplossing ervoor kunnen kiezen om deze los te koppelen zodat je buren geen baksteen door je voorruit gooien :LOL:
Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!

Update 12/11/2024 - Golf wederom naar Dealer […]

Golf 5 GTI

De onderhoudsmelding is inmiddels aangesprongen, d[…]

Mijn mk1 gti werkt mijn rechter achterlicht alleen[…]

Oke bedankt Gr Cas

OTA update 3.7

Nee, geen problemen.