- 10 mar 2024 09:15
#2848439
hallo,
ik heb op mijn 1.8t project een sache kopeling vliegwiel set gebruikt met organische plaat en 1massa vliegwiel, allemaal sache performance dus.
het is een 1.8t blok met een tfsi golf5 krukas en andere drijfstangen en zuigers etc.....
er hangt een 02q 6bak achter van een audi a3 1.8tfsi uit 2009 dacht ik en er zit een nieuwe sache hydrolische druklager in.
maar wat er dus ook op zit is een diamant frictie plaatje tussen het vliegwiel en de krukas.
kan het zijn dat door het verschil van dat diamant plaatje de koppeling heel hoog op pakt?
alvast bedankt
ik heb op mijn 1.8t project een sache kopeling vliegwiel set gebruikt met organische plaat en 1massa vliegwiel, allemaal sache performance dus.
het is een 1.8t blok met een tfsi golf5 krukas en andere drijfstangen en zuigers etc.....
er hangt een 02q 6bak achter van een audi a3 1.8tfsi uit 2009 dacht ik en er zit een nieuwe sache hydrolische druklager in.
maar wat er dus ook op zit is een diamant frictie plaatje tussen het vliegwiel en de krukas.
kan het zijn dat door het verschil van dat diamant plaatje de koppeling heel hoog op pakt?
alvast bedankt
seat leon 1M 1.8t: 92,8 stroker, EFR7163 t4, watertoair IC, IE intake+v6 TB, EMU black, 1.8tfsi box