VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
#2848327
De ID 3 heeft geen problemen openbare laders en snelladers. Thuis aan de BMW wallbox van 2017 wordt er niet geladen. Vanzelfsprekend worden de BMW's maar ook de merken Peugeot en Ford prima geladen. Waarom de ID3 niet geladen en de andere merken wel. Ben benieuwd.
#2848458
Ik kan er niet zo snel iets over vinden via Google dus mogelijk dat een ander forumlid er ervaring mee heeft en je kan helpen.
Wat ik zelf nog zou proberen, maar ik weet natuurlijk niet of dit binnen jouw mogelijkheden past, is proberen uit te sluiten of het aan de BMW Wallbox of ID3 ligt, door wat meer tests te doen.
- heb je 1 ID3 geprobeerd of meerdere en doen die het allemaal niet?
- heb je ook een ID4 of e-Golf van Volkswagen geprobeerd?
- ken je nog iemand met een BMW Wallbox waar je mag proberen de ID3 op te laden om te kijken of het daar wel lukt?
#2848472
Geen ID3 laadproblemen wel ID.4.
Laadbox thuis helemaal nagekeken en getest , zelfs eenmaal met een ander merk nieuwe box .Conclusie hier zit niets fout.
In meterkast ( 3fase) ook niet. Probleem is auto start met laden , heel even soms 10 minuten en slaat er dan uit. Vervolgens in de auto optie laden voortzetten en dan doet hij het weer even. Slaat dan weer af. Zo blijft het aan de gang. Wat kan er mis zijn in de auto. Waar zit het euvel ? Wie heeft zoiets bij de hand gehad en welke dealer heeft het opgelost ?
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]