VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
#2847805
Hallo iedereen,

Gewenst is om hier een los onderwerp van te maken, maar deze vraag is eigenlijk in opvolging van mijn vorige vraag (us verlichting).

Ik wil dus graag automatisch inklapbare spiegels gaan monteren op mijn golf.

Nu zie ik alleen setjes voorbij komen van enkel de spiegels en het schakelaartje.

Klopt het dat er buiten het coderen om niets meer bij komt kijken? Zoals een raammotor vervangen of control units in de deur?

Dus alleen nieuwe spiegels, schakelaar en coderen?
#2847903
Als ik even Google op retrofitten van dit alles, dan lees ik dat er in sommige gevallen ge-upgrade moet worden naar highline deurmodules. Nu heb ik ook bij de golf 6 en 7 dit omgebouwd, en daar moest altijd een highline versie in. Dus ik denk hier niet anders.
#2847938
Dankje voor je reactie. Zou je de info willen delen die je op google gevonden hebt? Ik kon hier zelf namelijk niets over terug vinden.

En omdat ik het wel van de vorige types golf ken dat of het raammotor of module vervangen moet worden twijfelde ik zelf.
#2847942
josdavids schreef: 09 feb 2024 22:58 Als ik even Google op retrofitten van dit alles, dan lees ik dat er in sommige gevallen ge-upgrade moet worden naar highline deurmodules. Nu heb ik ook bij de golf 6 en 7 dit omgebouwd, en daar moest altijd een highline versie in. Dus ik denk hier niet anders.
Track-motion geeft het o.a. aan.

Dan zag ik het hier nog:
https://www.advanced-incar.co.uk/produc ... -retrofit/
On some VW Golf 8s it may be necessary to change the modules housed within the Doors to the Highline Version.

En deze heeft het over specifieke nummers, die kan je makkelijk met vcds checken:
https://www.vw-retrofit.co.uk/product/g ... -retrofit/
Car must have electric mirrors fitted from factory. Door modules must be highline in order to make it work.
Example of door modules:
5Q0959593x / 5Q059592x are suitable, 5Q0959393x / 5Q059392x need to be replaced
If you have a lower version, we can replace it with highline at extra cost.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]