VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2847129
Is er iemand op het forum die ervaring heeft met het (laten) herstellen van stiksels aan de stoelen?
In mijn auto laat van de bestuurdersstoel het stiksel los van het compartiment waarachter zich één van de airbags bevindt.
Uiteraard kan ik bij de dealer terecht, maar ik gok zomaar dat die dit werk uitbesteden. Waarschijnlijk ben ik dan de hoofdprijs kwijt en moet ik de auto een tijdje missen.
Aangezien het maar een klein stukje van het stiksel betreft heb ik de hoop gevestigd op een bedrijf of particulier met ervaring die dit zou kunnen oplossen.
Het liefst een bedrijf in de directe omgeving van Zoetermeer e/o.
IMG_0244.jpeg
IMG_0244.jpeg (225.89 KiB) 797 keer bekeken
IMG_0243.jpeg
IMG_0243.jpeg (396.18 KiB) 797 keer bekeken
Laatst gewijzigd door RobVrhff op 11 dec 2023 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#2847165
Bartaggio schreef: 08 dec 2023 16:38 Ik zou dit niet even met een willekeurige draad fixen.
Dat zou ik best aandurven! Gewoon huis tuin en keuken garen in de kleur zou voor mij volstaan als ik hem provisorisch zou stikken vanaf de buitenkant. De explosie om de airbag uit te laten klappen is daar krachtig genoeg voor. Maar, aangezien ik toch een 'Pietje precies' ben en ik er na een week mij er hoogstwaarschijnlijk aan zou gaan ergeren, ben ik ik uiteindelijk uitgekomen bij Leder Inbouw Nederland.
Hier wordt de stoel in januari op de enige juiste manier gerepareerd voor € 250,00 inc. BTW.
#2847451
Nog een laatste foto en dan is dit topic voor mij klaar. Ik vind de operatie geslaagd. Kost dan wel € 250,00 maar op deze manier had ik het niet zelf kunnen doen. Auto 's ochtends gebracht en kort na de middag alweer kunnen ophalen.
IMG_0556.jpeg
IMG_0556.jpeg (268.54 KiB) 490 keer bekeken
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]