VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
door Ambi75
#2846960
Hallo, mijn naam is Jan en ik heb twee jaar geleden een Golf 4 V5 highline 170 pk uit 2002 aangeschaft. Bedoeling was om deze wagen een jaartje te houden maar deze bevalt zo goed dat ik heb besloten om de wagen op te knappen. Dit is inmiddels grotendeels klaar. Alleen wil ik nu mijn display (laten) vervangen, deze is heel vaag en bij warm weer onleesbaar. Zijn deze displays nog te krijgen en zo ja waar? Volgens mij heb ik een half MFA schermpje? Ook evt. hulp met solderen zou welkom zijn. Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn. Mvrgr. Jan
door Ambi75
#2846998
Dank voor de tip. Inmiddels contact gehad met KMS en zij hebben er naar gekeken, maar zij kunnen niet meer aan zo'n schermpje komen bij hun leveranciers. Jammer, dus teller daar weer opgehaald. Mijn vraag is nu of er nog andere opties/adressen zijn om dit te laten repareren of in ieder geval een nieuw schermpje te kopen? Alvast weer bedankt!
door Mari
#2847002
Schermpje uit een andere teller overzetten, maar ben bang dat dat ook een lastige klus zal zijn... anders complete tellerunit vervangen door een met een goed display... maar ook daar zal enig werk aan zitten...
door Ambi75
#2847006
Schermpje uit een andere teller is misschien nog te doen, moet je natuurlijk wel een schermpje weten te vinden en er zeker van zijn dat het ook goed is. Andere tellerbak is natuurlijk ook een optie maar dan krijg je weer te maken met andere zaken zoals o.a. startbeveiliging heb ik begrepen? Daar heb ik dan ook weer hulp bij nodig. Even voor de volledigheid het gaat om een teller met nummer 1J0 920 826A. (Normale teller met canbus immo 3 volgens mij?) Al met al is het vervangen/repareren toch moeilijker als ik dacht. Zal er nog eens goed over nadenken.... In ieder geval bedankt weer voor je reactie.
door Ambi75
#2848070
Uiteindelijk iemand gevonden via MP die nog een VDO teller voor mij had met hetzelfde nummer. (zelf had ik een Bosch) Deze VDO teller had een prima display. Km-stand is overgezet, verder needle sweep geïnstalleerd en lampje cruise-control aangepast, brandt nu alleen als je daadwerkelijk cc gebruikt. Verder wordt nu ook het actieradius aangeven. Al met al probleem display opgelost en tevens wat extra verbeteringen.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]