- 12 sep 2023 19:28
#2846060
Hoi,
ik ben niet tevreden over de remkracht, logisch want het is een vierkante doos van 2700kg. Maar nu is het wel een beetje minder. Dat merk ik met name als ik een paar keer rem (pompen). Dan wordt de rem steeds harder.
Dit is een teken dat de rembekrachtiger niet goed genoeg werkt, toch?
DIt heb ik al gedaan, zonder resultaat:
- Vacuüm systeem lek is (na een uur slang loshalen, dan moet je nog steeds horen sissen) - Check
- Vacuum pomp vervangen (want ik dacht dat die ouwe te slap was) - check
- Vacuum ventiel controle, op de bekrachtiger, gecontroleerd, die moet maar een kant de lucht doorlaten. Check
Nu heb ik de volgende vragen:
- Wat zijn mijn volgende stappen?
- Wat zijn deze twee zwarte slangen aan de bovenkant van de mijn hoofd cylinder? (een beetje zichtbaar in onderstaande foto)
- Kan ik een rembekrachtiger reviseren?
- Heeft iemand een Werkplaatshandboek/tekeningen van de rembekrachtiger op de LT35 MK1?
ik ben niet tevreden over de remkracht, logisch want het is een vierkante doos van 2700kg. Maar nu is het wel een beetje minder. Dat merk ik met name als ik een paar keer rem (pompen). Dan wordt de rem steeds harder.
Dit is een teken dat de rembekrachtiger niet goed genoeg werkt, toch?
DIt heb ik al gedaan, zonder resultaat:
- Vacuüm systeem lek is (na een uur slang loshalen, dan moet je nog steeds horen sissen) - Check
- Vacuum pomp vervangen (want ik dacht dat die ouwe te slap was) - check
- Vacuum ventiel controle, op de bekrachtiger, gecontroleerd, die moet maar een kant de lucht doorlaten. Check
Nu heb ik de volgende vragen:
- Wat zijn mijn volgende stappen?
- Wat zijn deze twee zwarte slangen aan de bovenkant van de mijn hoofd cylinder? (een beetje zichtbaar in onderstaande foto)
- Kan ik een rembekrachtiger reviseren?
- Heeft iemand een Werkplaatshandboek/tekeningen van de rembekrachtiger op de LT35 MK1?