VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
#2840774
Wat kan de oorzaak zijn van slechte ‘cloud’ GPS ontvangst in VW Golf VII 2017 terwijl de ‘bekabelde’ standaard VW navigatie 9 of 10 satellieten probleemloos detecteert?
Mijn losse TomTom en iPhone 11 hebben regelmatig slechte GPS ontvangst en zijn eigenlijk onbruikbaar in deze auto.
Vreemde is dat beiden in andere auto’s wel probleemloos functioneren.
De TomTom vindt in de VW soms 6 satellieten maar zeer regelmatig geen terwijl dit in andere auto’s 8 à 9 is.
Slechte ontvangst is eigenlijk ontstaan na inbouw nieuwe computer, console display en dashboard display na diefstal. Had (en heb nog steeds) minder goede DAB ontvangst en toen heeft de dealer volgens de factuur iets aan de GPS kabel gedaan
De dealer zegt nu dat de ‘bekabelde’ GPS goed werkt en dat ze er niets aan kunnen doen.
Hoop dat jullie een suggestie hebben.
#2841395
... gezien de af-fabriek navigatie geen problemen heeft met het vinden van GPS-signalen is er voor de dealer ook geen reden om verder te kijken of zoeken... je losse TomTom en je telefoon zijn niet zijn probleem.

Op de een of andere manier verstoort iets de GPS ontvangst, zal lastig worden om dat te achterhalen... wat doe je telefoon als je achterin de auto gaat zitten?

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]