VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
door audigek
#2840176
Hallo leden,

Ben al diverse jaren in het bezit van een originele VAGCOM kabel. Nu doe ik het onderhoud aan onze auto's en nu komt de eerste golf 8 binnen met versleten achterblokken. Bij de golf 7 kon je heel gemakkelijk de zuiger terugplaatsen (elektrische handrem). Nu lukt me dat niet bij de golf 8 omdat hij dan om een security code vraagt. Hoe kom ik aan deze code? Ondanks zoeken op internet niks concreets kunnen vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Paul
#2840178
Allereerst welkom op het forum... wordt op prijs gesteld als je je even netjes voorstelt op het forum ;-)


Met de muis al over het vlak bewogen waar je de code moet invullen? Vaak komt er dan een pop-up met in te vullen codes op het scherm...

Als ik zoek op "security codes golf 8" kom ik o.a. deze link tegen --> https://www.vwvortex.com/threads/obd11- ... s.9344787/
#2840291
Hoi Mari,

Bedankt voor je bericht en inderdaad je hebt helemaal gelijk had me eerst even moeten voorstellen.

Om van de gelegenheid gebruik te maken, ik ben rij-instructeur en heb daarnaast de taak om van onze (24) volkswagen golfen type 7 en 8 het onderhoud te mogen doen. Over het algemeen zijn we erg te spreken geweest over de golf 7 tdi, wat wel opviel ze kregen alle rond de 200.000 kilometer problemen met de turbo.
Wat betreft de Golf 8, een prettig rijdende auto maar zoals bekend veel elektrische storingen die voor de rijschool erg vervelend zijn. Daarnaast ook belangrijk te vermelden dat de golf 8 modeljaar 2022 (vanaf augustus 2022) deze problemen niet meer heeft.
Ik ga morgen eens proberen over het vlak te bewegen en zal ik uiteraard dit terugkoppelen.
gr paul








0

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]