VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
#2840144
Hallo beste vw rijders, ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Andries 40 jaar en woonachtig in Groningen, heb in het verleden vele mooie bmw’s gereden en was ook veel actief op het e30m3 forum toentertijd maar wijsheid komt met de jaren en heb dat merk veruild voor vw. Hoop deze zomer een mooie 7r te kunnen kopen maar vooralsnog rij ik met veel plezier in mn Ibiza 6j.

Mijn vriendin heeft afgelopen week een polo 9n3 gekocht maar bij deze auto zit niet meer de originele sleutel met knopjes maar een standaard sleutel.. kunnen in mijn ogen 2 dingen zijn of de sleutels zijn kwijt geraakt en er is een “goedkope” sleutel bijgemaakt of alle sloten zijn vervangen..
Wij willen graag weer de sleutel met batterij hebben maar wat nou te doen?
Had gelezen in het ergste geval nieuwe startset met cpu kopen plus “kabelboom” wat me vanmiddag ten hore is gekomen wat ik maar appart vind of is er nog een mogelijkheid een sleutel bij te laten maken en zo ja hoe weet ik of alle originele sloten nog in de auto zitten?

Groeten Andries
#2840149
ik kan eventueel zo een sleutel bijmaken.
er van uit gaand dat de auto ook daadwerkelijk met centrale vergrendeling MET AFSTANDSBEDIENING is geleverd.
dat er centrale vergrendeling op zit wil namelijk nog niet zeggen dit ook daadwerkelijk met afstandsbediening is.
punt 2 plaats even een sleutel van de foto want dit kan dus ook gewoon een originele zijn.
die bij de auto geleverd is.
of de originele sloten er inzitten of niet is om het even in dit verhaal maakt dat weinig uit.
belangrijker is of de auto fabriek af geleverd is met de optie zoals ik aangaf.
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]