- 15 dec 2022 12:52
#2839897
Ik ben een zakelijk gebruiker van een ID3. De auto is 2 jaar auto en is hiervoor bereden door een ex-collega. Ik probeer gebruik te maken van de We connect app, echter bij het registeren van de auto onder mijn account, krijg ik de melding dat wer al een hoofdgebruiker is en dat die verwijdert moet worden. Er staat echter niet bij hoe dat moet. Ik heb geprobeerd de fabrieksinstellingen te verwijderen, maar dit proces wordt om onduidelijke redenen niet voltooid. Afgelopen maandag is de auto bij de dealer geweest, dit probleem aangekaart, dealer geeft aan dat na de update de hoofdgebruiker sowieso verwijderd is. Auto vervolgens opgeghaald en alle instellingen staan nog zoals ik ze had ingesteld (dus twijfel ik of de update er wel opgezet is???). Ook de hoofdgebruiker is niet verwijderd. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos en de app toch kan gaan gebruiken?
Bijlagen:
Screenshot_20221215_124034_We Connect ID.jpg (61.59 KiB) 5577 keer bekeken