- 09 dec 2022 10:29
#2839807
Ik stoor me sinds eerste gebruik, februari 2021, al vreselijk aan de app. Met name het feit dat de communicatie tussen wagen en de app verstoord wordt. Zo moet je in de wagen laadlocaties invoeren om in de app gebruik te kunnen maken van (uitgestelde) laadtijden. Binnen een paar uur verdwijnt de ingestelde laadtijd echter. Funest voor gebruik bij een dynamisch energiecontract!
Sinds deze week heb ik de overstap gemaakt naar energieleverancier Tibber. Die bieden in de app de mogelijkheid de ID wagens (en veel andere EVs) te koppelen en geautomatiseerd gebruik te maken van de goedkoopste tijden op dynamische tarieven. Terwijl de officiële overstap pas in januari gaat plaatsvinden werkt het nu al met mijn huidige aanbieder.
Doe er je voordeel mee!
Sinds deze week heb ik de overstap gemaakt naar energieleverancier Tibber. Die bieden in de app de mogelijkheid de ID wagens (en veel andere EVs) te koppelen en geautomatiseerd gebruik te maken van de goedkoopste tijden op dynamische tarieven. Terwijl de officiële overstap pas in januari gaat plaatsvinden werkt het nu al met mijn huidige aanbieder.
Doe er je voordeel mee!