VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
#2846390
Vandaag -11-10-2023- werd ik gebeld door de klantenservice n.a.v. mijn opmerkingen c.q. klachten.
Kort en goed: er werd serieus naar mij geluisterd.
Ik heb ze verteld dat updaten via de USB-C stick niet werkt , alsook dat de kaartversie verouderd is.

De kaartversie wordt verzorgt door hun leverancier, Here. Zij krijgen een berichtje.
Dat het updaten niet werkt (zie de vele opmerkingen hierover her en der op het forum) wordt ook doorgegeven aan de softwareafdeling.

Tevens krijg ik nog te horen hoe OTA updates werken bij (nieuwe) aanmeldingen, hoe lang het duurt voordat de server doorheeft dat jouw auto misschien updates nodig heeft.

In de VW app kan je nu te zien krijgen dat de je online kunt registreren en dan meer functies krijgt.
Op dit moment is dat een bug want het registreren werkt nog niet.
Aanmelden bij de dealer die je dan "in de pc stopt" , legitimatie mee nemen (functie gelijk aan Skoda).

Ik hoop jullie hiermede te helpen. Zo mogelijk volgt meer nieuws.
(vraag ik mij nu pas af: is een een Navigatie werking/update deel specifiek voor bovenstaande? Of moet dat per model?)

grtsssssss

Is jouw auto al uit de garantie?

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Airco lijkt niet te koelen

Goedenavond Nu het weer wat warmer wordt lijkt he[…]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]

Div. Communicatiestoringen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar zolang […]

Door Volkswagen betaald.

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]