VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
door MK4AGU
#2837267
Dag allemaal,

Sinds vandaag nieuw op dit forum maar niet op het gebied van VAG.
Laat ik me allereerst eens voorstellen, ik ben Job, 22 woonachtig in Overijssel met een passie voor alles wat met motoren te maken heeft.
Ik heb al redelijk wat auto’s versleten in de korte tijd dat ik “mag” rijden😜

Ondertussen in het bezit van een MK4 GTI, uit 1998 met de bekende AGU motor. Aangekocht als project, hele interieur gerestyld, enkele aanpassingen gedaan op het technische gebied en momenteel op de weg te vinden. Kenteken: TH-JP-18. (Wellicht kom ik nog in contact met een oude eigenaar, altijd interessant, wel graag via PB😉)

Foto’s kan ik hier zo 1,2,3 niet plaatsen omdat ik nog ff moet uitzoeken hoe het op dit forum precies werkt, maar deze komen uiteraard nog.

Nu kom ik aan bij mijn vraag. Ik heb al veel rond gezocht op het internet en vele topics gelezen maar nog steeds is me niet echt duidelijk hoe het zit.

Kan er op deze motoren, de 1.8 20vt AGU motor uit 98’ met gasklep een originele cruise control setup gebouwd worden? Dus niet aftermarket! Contact o.a. al gehad met het magazijn van Volkswagen welke mij konden vertellen dat er geen setje bestaat voor achteraf inbouw. Wel vertelde ze mij dat deze type auto/motor vanuit fabriek geleverd zijn met CC.

Wat betreft ruimte voor werkzaamheden en sleutelkennis zal het project niet op stuk lopen (4jaar monteurs ervaring en eigen hal met brug😄)

Dus, ik hoop dat jullie me wijzer kunnen maken!

Groet

Beste allemaal, Ben vandaag naar de VW dealer gew[…]

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]