VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Wilmahummel
#2836455
Tijdje geleden had ik al een bericht gepost over startproblemen bij mijn polo 6n2.

Toen nieuwe temp sensor bougies en dergelijke opgezet en is een heeeeeel stuk beter geworden..

Nu 2 dagen geleden start ik mijn auto en zoals gewoonlijk start hij meteen! Ik rij weg en begint als een gek te piepen.. geen olie geeft hij aan... terwijl olie recent na is gekeken en zat ook genoeg op.. auto meteen aan de kant gezet en wat extra olie er bij op gegooit.. ik rij weg draai de weg op en geef gas schakel naar de 2 en daarna naar de 3 daarna wil ik weer gas geven maar valt compleet terug in vermogen en valt uit en wil vervolgens niet meer starten.. draait ook niet rond... klik klik..
Motor lijkt compleet vast te zitten.. kan in de versnelling er niet doorheen gedrukt worden.
Nu ben ik er al vanuit gegaan dat mijn motor is kapot gelopen maar heeft iemand dit ooit mee gemaakt?
Hij was 2.5 jaar mijn zonnetje..wil ook geen afstand doen maar vind het allemaal heel vreemd...
Baal als een stekker hiervan..
Bijlagen:
IMG-20211229-WA0025.jpeg
IMG-20211229-WA0025.jpeg (1.82 MiB) 726 keer bekeken
Gebruikersavatar
door mano
#2836457
Zou eerst de distributie maar nakijken. Evt als dat goed is, proberen op krukas met ratel rustig proberen rond te draaien (evt bougies demonteren).
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]