VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID4
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2836360
Volgens mij zitten de alarmsystemen in een optiepakket (vanaf Assistance pakket). Deze alarmen zijn klasse 2 voor zover ik weet. Bel de dealer en je weet het zeker.
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2836370
Mari schreef: 23 dec 2021 20:09 Mij is voor een all-risk verzekering nooit gevraagd of er een alarm op de auto zit of niet...
Mij ook niet... :santas:
door Mari
#2836374
Als de boefjes hier meegelezen hebben lopen ze, vanwege de vele problemen met de ID.3 en ID.4. met een grote boog om deze auto's heen... en zouden de verzekeringsmaatschappijen eigenlijk korting moeten geven ipv of je auto een alarm heeft ;-)

Mijn MK7 heeft overigens vanaf fabriek een alarm... klasse ???
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2836375
Mari schreef: 23 dec 2021 22:37 Als de boefjes hier meegelezen hebben lopen ze, vanwege de vele problemen met de ID.3 en ID.4. met een grote boog om deze auto's heen... ;-)
Ik wil zo'n auto nog niet gratis rijden. Als ik op het forum alle ellende lees in het ID.* dossier, dan blijf ik nog wel even 98 tanken... Maar dat was de vraag niet. :-)
Gebruikersavatar
door NicoGTI
#2837551
RobVrhff schreef: 23 dec 2021 22:40
Mari schreef: 23 dec 2021 22:37 Als de boefjes hier meegelezen hebben lopen ze, vanwege de vele problemen met de ID.3 en ID.4. met een grote boog om deze auto's heen... ;-)
Ik wil zo'n auto nog niet gratis rijden. Als ik op het forum alle ellende lees in het ID.* dossier, dan blijf ik nog wel even 98 tanken... Maar dat was de vraag niet. :-)
Denk dat je nu wel anders piept.
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2837553
NicoGTI schreef: 18 mar 2022 09:29 Denk dat je nu wel anders piept.
Ik piep niet zo gauw! De prijs van elektra is ook gestegen. Autorijden kost geld en gelukkig loopt het water mij niet over de schoenen. Overigens moet ik wel zeggen dat ik meer fiets nu!

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]