VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door MrMartin1989
#2835901
Goedemiddag alle

Ik heb even een vraag ik heb een mooi setje 19 inch Bentley Continental GT GTC velgen voor mijn Golf 6 GTD uit 2011. Velgen 19 inch ET 41 9j met bandenmaat 235/35/19. Nou heb ik het probleem omdat mijn auto ook nog vrij laag hangt met origineel verlagings veren H&R van zo'n 2 cm maar nog wel redelijk veert. Dat ik dus bij elk hobbeltje mijn wielkasten schraap. (velgen zitten er dus niet onder). Ik heb hier al een x een bericht geplaatst over het uitrollen van de wielkasten dat was een optie en heb daar ook nog naar geïnformeerd bij bedrijven en hier van gebruiker (Juul )wat goede info over gehad. En toen toch maar van af gezien omdat ik dan nog te veel aanpassingen moet doen met een hoog kostenplaatje. Maar was toch nog even benieuwd of er nog andere mensen zijn met ervaringen van velgen afdraaien en of het alleen daarmee genoeg is. 5mm kunnen ze afdraaien had ik gelezen dus zou mijn ET van 41 naar 46 gaan. Als er iemand een idee of antwoord heeft alvast bedankt.

Mvg Martin
Gebruikersavatar
door JUUL
#2835904
Heuj, dit verhaal ken ik nog idd :mrgreen: Afdraaien is zeker een optie, het enige wat ik me afvraag is de dikte van de velgnaaf. Nu is 5mm minimaal, maar hiermee maak je de velg wel 'zwakker'. Ik neem aan dat een Bentley velg ook van uitzonderlijk kwaliteit is dus niet echt een ramp, maar wel fijn om te weten hoeveel % eraf gedraaid wordt toch? Helaas geen ervaring, wel een mening :wacky:
#2835905
Haha dat verhaal idd ja :P meningen zijn ook altijd welkom wederom bedankt Juul :laugh: . De dikte van de velgnaaf weet ik zo niet uit me hoofd. En ik neem aan dat een Bentley velg wel goede kwaliteit is ja :laugh: ik ga binnenkort zelf is even informeren nog bij bedrijven, hoe of wat maar was nog wel benieuwd of dat er hier iemand is die er van af weet of ervaring heeft dus meningen antwoord altijd welkom.

ik hoor het wel

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]