VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Caddy
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2834911
het gaat om een Caddy SDI uit 2008 met een BST motor....s morgens vaak slechte start...na ongeveer 5 keer doorstarten slaat deze pas aan..het gekke is dat het ook dagen lang goed kan gaan en dat de caddy meteen aanslaat...bij de VW dealer geweest...alles uitgelezen en geen problemen met de sensors en geen olie bij diesel... ..brandstoffilter was schoon...ze dachten aan de ringen rond de pompverstuivers een bekend geval maar waarschijnlijk is het dat niet...ook nieuwe gloeibougies geplaatst en relais 100 vervangen...voor de 2de keer terug naar VW...tandempomp gecontroleerd op druk en zowel de elect. pomp in de tank als brandstofpomp waren goed......... tevens nieuwe accu en dynamo getest...bij de VW dealer weten ze het ook niet meer????? wat nu
#2834925
Dank voor je reactie....tandriem is op tijd..verstuivers nog niet laten testen..volgens mij geen probleem met de startmotor...afgelopen dagen is de Caddy weer prima gestart...slaat meteen aan zonder in te houden maar het kan morgen weer anders zijn..auto heeft pas 150.000 km gereden
#2834970
ik zeg brandstof zakt toch weg.
boel uitgeslagen is.
als je hem een aantal dagen zou laten staan start die gegarandeerd moeilijk dan.
beste optie is injectors er uit en controleren en repareren.
goedkope optie is routing van brandstof leidingen aanpassen en er een terugslag klep tussen zetten.
#2836306
Ik heb maanden lang problemen gehad dat ik iedere ochtend naar een nacht stil staan de caddy niet wilde starten...ik ben twee keer langs de VW dealer geweest maar zij konden niets vinden...veel tips heb ik gekregen zoals het bekende probleem met verstuivers en O ringen..dit zou een mankement zijn voor dit type auto..het zou mij 2000euro kosten....het probleem speelde zich af in de brandstof tank..verontreiniging door het tanken met gewone diesel waarin Bio diesel zit ....ik heb twee liter reinigingsvloeistof aan de diesel toegevoegd en alleen maar VPower diesel blijven tanken..de Caddy is zelfs zuiniger geworden en start fantastisch

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]