VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door duif
#2833742
Beste allemaal,

Bij een Duitse dealer heb ik Passat GTE (variant) gevonden uit 2016, die ik overweeg aan te schaffen. Hiervoor heb ik altijd via m'n werk geleased, dus dit is een spannende stap voor ons.

De betreffende Passat ziet er goed uit, is dealer onderhouden, heeft een geldige HUen een Dekra gebrauchtwagensiegel. Het Dekra oordeel is dat de auto gezien de leeftijd en km's in goede staat is, wat wil je nog meer zou je zeggen. Ik overweeg om te gaan kijken volgende week.

Bij het bekijken van de foto's viel mijn oog ineens op een knop die ik niet herken. Ik heb gezocht bij veel andere Passat's uit '16 en geen enkele heeft op die plek een knop. Wat zou het kunnen zijn is dus de grote vraag... een sigarettenaansteker, garagedeuropener, luchtverfrisser?

Wie kan er meedenken? Het gaat om de zilverkleurige knop in het middenconsole achter de schakelaar voor de handrem en knop voor de autohold.

Afbeelding


Mijn dank is groot!

Groet,
Gijs
Bijlagen:
passat onbekende knop.jpg
passat onbekende knop.jpg (78.64 KiB) 967 keer bekeken
door Mari
#2833762
Golfcountry91 schreef: 18 jun 2021 17:17 Dat is de slotbout sleutel van de wielen.
Als dief van de velgen dus ook ff het ruitje intikken voor de slotbout sleutel ;-)

Vind het veel weg hebben van een sigarettenaansteker, die zit bij een MK7 ook op die plek :laugh:
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]