VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Caddy
door marielily83
#2832803
Hallo iedereen . Toen we hoorden dat we een tweeling verwachtten en we al 2 grote kinderen hadden hebben we de overstap gemaakt naar een caddy maxi met 7 plaatsen uit 2010 .
Nu heb ik een vraagje ivm de isofix en top tether . Ik dacht dat een autostoel met isofix voldoende was om hem vast te zetten op de isofix vannde zetel in de auto . Nu lees ik echter overal dat dit niet voldoende is en de babystoel ook vast moet staan met top tether of een steun naar de vloer. De steun naar de vloer zou volgens ANWB niet mogen omdat er een opbergluik zit en dit luik het zou kunnen begeven bij een ongeval . Dit valt dus al af .
Nu is het zo dat mijn caddy geen top tether heeft en de modellen vanaf 2016 dit wel hebben . Echter kan ik nergens op internet of op afbeeldingen deze top tether terug vinden .is er soms iemand die weet of een foto kan tonen van waar de top tether zit in een caddy vanaf 2016 en weet iemand of het mogelijk is om top tether vannde caddy uit 2016 in mijn caddybvan 2010 kan plaatsen . Aangezien het model van 2016 een facelift is en het chassis hetzelfde is denk ik moet dit mogelijk zijn lijkt me maar kan er niets over vinden . Ik heb ook al contact opgenomen met d'ieteren maar die reageren niet .
Of mag ik bijvoorbeeld de top tether vast maken aan de beugels om bagage vast te maken net achter de stoel ?
Ik geraak er echt niet aan uit en zou onze meisjes toch wel veilig willen vervoeren .
Dank bij voorbaat .
MVG Christoph Van Bergen
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]