- 06 feb 2021 22:05
#2831441
Na 4 jaar Tesla S was ik zeker ; nooit meer Tesla, ik had heimwee naar de degelijke Duitse auto’s.
Ik huur nu tijdelijk een ID4 als opvolger van mijn tijdelijke ID3 die me na een week al liet staan, 12v accu stuk (volgens VW mobiliteit een bekend probleem . Vandaag liet ook de ID4 me al in de steek (900 km op de teller). De auto reageerde niet op de afstandsbediening (ook deze accu kapot?) , maar het mechanische slot reageerde ook niet! VW mobiliteit had geen idee, na een half uur proberen, batterij vd sleutel vervangen, nog meer proberen, nog steeds niets, en toen plotseling........ ging de deur vanzelf open ! Verklaring VW mobiliteit “ soms(?) reset de auto als je de sleutel 10 minuten ingedrukt houdt, maar soms ook niet........” ik heb van Tesla de meest vreemde antwoorden gekregen maar deze zou ook best in dat rijtje passen....... Iemand al een soortgelijke ervaring??
Ik huur nu tijdelijk een ID4 als opvolger van mijn tijdelijke ID3 die me na een week al liet staan, 12v accu stuk (volgens VW mobiliteit een bekend probleem . Vandaag liet ook de ID4 me al in de steek (900 km op de teller). De auto reageerde niet op de afstandsbediening (ook deze accu kapot?) , maar het mechanische slot reageerde ook niet! VW mobiliteit had geen idee, na een half uur proberen, batterij vd sleutel vervangen, nog meer proberen, nog steeds niets, en toen plotseling........ ging de deur vanzelf open ! Verklaring VW mobiliteit “ soms(?) reset de auto als je de sleutel 10 minuten ingedrukt houdt, maar soms ook niet........” ik heb van Tesla de meest vreemde antwoorden gekregen maar deze zou ook best in dat rijtje passen....... Iemand al een soortgelijke ervaring??