VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door DeepCBassGTI
#2830943
Bij mijn MK3 GTI uit 1993 gaat de binnenverlichting niet aan als de deuren open gaan, met de schakelaar doet hij het wel gewoon. Wat is het euvel?
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2830946
met geen enkele deur of een specifieke deur ?
Gebruikersavatar
door DeepCBassGTI
#2830973
met geen van beide, heb er maar drie.
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2830990
heb je al een visuele inspectie gedaan van de binnenverlichting unit ?
bij een golf 3 kan er niet zo heel veel zijn namelijk.
of beide schakelaars die in de deur zitten zijn kapot.
deze kun je zo loshalen met eens schroefje draadjes even doorverbinden en dan weet je al of het de schakelaar is.heb je al een
Gebruikersavatar
door DeepCBassGTI
#2831040
Oke ik check het effe!
#2831417
Nou heb de schakelaars los gehad, bedrading gaf geen respons bij het verbinden dus moet het toch ergens anders los gekomen zijn denk ik. Iemand een idee waar deze kabels elkaar bereiken en los geraakt kunnen zijn zodat ze aan beiden kanten tegelijk niet meer werken? Aan de unit zelf zie ik niks geks.

En JUUL ik doe je effe een PBtje sturen want één is er met demontage gesneuveld!

Verder wil ik een aantal leds in de hemel verwerken en die tegelijk met de binnenverlichting aan laten gaan, hoe sluit ik die aan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
door DeepCBassGTI
#2831480
Heb de beiden kanten los gehad, rechter deur twee draden en linkerkant drie: bruin, bruin-geel en bruin-wit bij verbinden ook geen licht.
Binnenverlichtingsunit ook vervangen door een andere geeft geen verschil. heb geprobeerd de hele route van de bekabeling te volgen en zie nergens iets los :-(
Gebruikersavatar
door DeepCBassGTI
#2836694
Nog steeds geen verlichting bij het openen, iemand een stappenplan hoe dit op te lossen?
door Mari
#2836719
Draden controleren... ze zullen vanaf het chassis/schakelaar vast ergens heen lopen... wellicht is het makkelijker als je het electrisch schema van je auto erbij pakt...

Haal de lampunit eens los en kijk welke draden daar samenkomen... zie je daar dezelfde kleuren als bij de schakelaars dan even met een multimeter kijken of er continuïteit is.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]