VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
#2829376
Goedenavond Allen,

Vanochtend een Mk4 1.6je aangekocht voor niet teveel waarvoor ik overigens een prima auto inruilde...
Alle dashbord lampjes begroeten mij continu, en als ik Mk4 fanaten mag geloven betekent dat hij dan prima rijdt. Zo houdt hij netjes flink in onder de 2000 toeren, stottert hij soms, valt hij regelmatig uit, piept en zegt dan 'Motor Abstellen' (vast hallo in het duits), pingelt een beetje en geeft aan dat hij een wonderlamp wilt, loopt regelmatig stationair, ademt prima met maar een paar lekken en rookt enkel buiten voor de ontspanning voordat we echt beginnen met rijden. Niks mis mee dus onder de kap.

Nou wist ik van te voren waar ik aan ben begonnen, en zal ik hier dan ook alleen met plezier aan werken. Maar gezien ik in de horeca werk, en daardoor tot zeker december thuis zit, lijkt het me ook gezellig om het met iemand te doen en dacht dat hetzelfde misschien ook voor een ander zou gelden. Ik heb weinig technische know how (zeker mbt vw's), maar ik pik dingen snel op en heb plezier in het oplossen van problemen. Het interesseert mij weinig hoe handig je wel of niet bent zolang het maar gezellig is. Dus heb je zin om een ellendige auto met potentie weer goed op de weg te krijgen dan zet ik met plezier het bier (of whatever) koud om er samen aan te werken.

oh ja, Een locatie is misschien nuttig ik zit net boven Gennep in Ven-Zelderheide en een flinke garage is aanwezig. Kou en nattigheid zijn dus optioneel. ;-)
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]