VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
door lambik333
#2828567
hallo
ik ben in het bezit van een t-cross 1.5 style r-line met alle paketten die er te krijgen waren, van een week oud en de trekhaak is niet leverbaar???? deze had ik af fabriek besteld....wanneer gaat deze komen???
dat is toch raar,dealer weet niet wanneer de trekhaak gemonteerd gaat worden....
Cross67 vinden dit leuk
door Mari
#2828568
... dealer weet het niet en nu wil je van ons weten wanneer jij je trekhaak krijgt?
door Mari
#2828592
wanneer gaat deze komen???
Dat was je vraag, niet of anderen die een T-Cross hebben gekocht met trekhaak die ook zonder geleverd hebben gekregen!

Ik vermoed dat VW de vraag naar de T-Cross met trekhaak een beetje onderschat heeft en daardoor mis grijpt op dat ene onderdeel. Zou niet moeten gebeuren bij een bedrijf als VW, maar blijkbaar kan dat toch! Maar gezien we de echte reden niet weten blijft het gissen waarom!
door Mari
#2828683
Je gaat natuurlijk niet zelf een trekhaak kopen en er onder zetten als je een auto besteld hebt met trekhaak (en betaald) en die geleverd wordt zonder toch?
Gebruikersavatar
door Antera
#2828692
Snap ik maar dan moet de dealer er toch een onder zetten en die zeggen dat het niet kan. Dus wat gaat er dan gebeuren. Niks lijkt me
door derx
#2828697
Hmmm... Dat scheelt wel behoorlijk in prijs tov van een originele. Bij mij kostte de vaste trekhaak 850,-. Bij Burghof 263,- excl inbouw (175 trekhaak, 88 kabelboom). Damn :)
door lambik333
#2828722
derx schreef: 23 sep 2020 17:23 Ik heb de 1.0 T-Cross (vorige week geleverd gekregen) en heb gewoon een trekhaak af fabriek.
dat kan heel goed omdat de 1.0 heel veel verkocht wordt en de 1.5 die ik heb niet, waarschijnlijk zijn de veiligheidseisen dan ook anders.
door Cross67
#2828847
Ik heb ook een nieuwe T-Cross 1.5 Style net een week in mijn bezit. Heeft ff geduurd voordat hij leverbaar was . Kwam door fabriekssluiting in Pamplona Spanje. Besteld met met alle pakketten en afneembare trekhaak. Helaas is afneembare trekhaak nog niet leverbaar. Optie was dat ik voor de vaste kon kiezen maar dat wil ik niet. Dus maar weer wachten , maar er is nog geen zicht op levering ....
door Brommel
#2828903
Hai, ook ik heb een trekhaak aftermarket laten plaatsen. Tot knipperlicht in de spiegel niet meer werkte. Hiervoor terug naar de dealer ivm garantie en ja hoor: Mijnheer, er heeft iemand aan de centrale lichtmodule gewerkt en eea verbogen. Twee nieuwe stekkers à 15 euro moeten plaatsen en 4,5 uur onderzoek. Totaal kosten......
Trekhaak was door een goed bekend staand bedrijf uit de regio gedaan. Was wel baalen......
door Mari
#2828938
... de meeste bedrijven leveren goed werkt af en wie bewijst dat dit probleem ontstaan is door het bedrijf die de trekhaak geplaatst heeft en niet al veel eerder gebeurd is en nu toevallig naar buiten kwam?

Maar als je de auto besteld (en betaald) met trekhaak, dan zou ik ook wachten tot de dealer zover is deze te plaatsen ivm garantie e.d.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]