VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2827930
Mijn Golf 4 uit 2003 sluit zelfstandig/automatisch/spontaan alle 5 deuren af met de centrale deurvergrendeling enkele minuten na uitzetten contact. Als je in de auto blijft gebeurt het. En ook na het sluiten van de laatste deur of achterklep. Hoe komt dit. Hoe kan ik dit uitschakelen? Vervelend als de sleutel nog in de auto is.... Bij voorbaat dank voor je reactie ! Herman
#2827936
Heb je Kessy (Keyless entry met start-stop knop op je middenconsole) want dan zou de auto NIET op slot moeten gaan bij motor uit en sleutel nog in de auto.
Dit is een beveiliging om jezelf niet buiten te kunnen sluiten.

Probeer dit eens met een werkende reservesleutel bij de hand, voor als ie toch op slot mocht gaan.
#2827962
Ik weet dat er een optie bestaat dat wanneer je de auto ontgrendelt deze na enkele minuten weer vergrendelt als er geen deur open is geweest. Dit model heeft vaak cv problemen ivm defecte slotmodules. Werken alle sloten zoals het hoort? Mss zit hier het probleem in, dat de CCM niet herkent als een deur open/dicht is.
#2827971
je reserve sleutel als deze zonder afstandsbediening is doe dan dezelfde handelingen als normaal.
en laat even weten of de auto dan ook automatisch op slot gaat.

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]