VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door WouterG
#2827875
Ik zie weinig forum activiteit omtrent de Golf 8, dus hierbij zal ik de aftrap doen. Hoor graag van jullie of je zelf andere keuzes zou hebben gemaakt.

Vorige week de bestelling van mijn nieuwe Golf definitief gemaakt. De keuze is geworden de R-line versie, 150pk eTSI.

Gekozen opties zijn de kleur Moonstone Grey, panoramadak, winterpakket, assistentiepakket, achteruitrijcamera en Bergamo velgen.

Ik hoor veel mensen zeggen dat het R-line pakket weinig toegevoegde waarde heeft, maar in mijn geval is de R-line slechts 300€ duurder dan de eerder samengestelde golf Style. Dit komt omdat veel eerder gekozen opties, standaard zijn bij de R-line.

Verwachte levering is januari 2021. Het wachten kan beginnen.. Als die binnen is, zal ik een paar foto’s posten.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2827891
Ik moet zelf zeggen als ik naar een gebruikte zoek dat ik ook altijd naar autos met pakketten zoek dus rline style team etc dus denk wel van meer waarde voor later.
Gebruikersavatar
door MarTiguan
#2827893
Ik vind een R-line juist WEL een meerwaarde hebben, zowel exterieur, maar ook zeker het R-line interieur.
Maar ja smaken verschillen.... gelukkig, anders zouden we allemaal in dezelfde auto rijden en das ook maar saai! 😉
door danny20danny
#2828288
WouterG schreef: 08 aug 2020 13:07 Ik zie weinig forum activiteit omtrent de Golf 8, dus hierbij zal ik de aftrap doen. Hoor graag van jullie of je zelf andere keuzes zou hebben gemaakt.

Vorige week de bestelling van mijn nieuwe Golf definitief gemaakt. De keuze is geworden de R-line versie, 150pk eTSI.

Gekozen opties zijn de kleur Moonstone Grey, panoramadak, winterpakket, assistentiepakket, achteruitrijcamera en Bergamo velgen.

Ik hoor veel mensen zeggen dat het R-line pakket weinig toegevoegde waarde heeft, maar in mijn geval is de R-line slechts 300€ duurder dan de eerder samengestelde golf Style. Dit komt omdat veel eerder gekozen opties, standaard zijn bij de R-line.

Verwachte levering is januari 2021. Het wachten kan beginnen.. Als die binnen is, zal ik een paar foto’s posten.

Heej wouter, Nette wagen die je hebt besteld, zeker met het r-line (ook de verbindende led stip tussen de koplampen?). Ik denk dat veel mensen afwachten wat de huidige markt doet. Helaas hakt deze '' zogenaamde corona crisis'' er in vele branches goed in. Waardoor er heel weinig nieuwe auto's verkocht worden. Zelf heb ik er ook nog maar 2 zien rijden. Ik was zelf ook aan het kijken maar helaas door deze situatie heb ik er het komend jaar geen geld voor en kan ik het wel ergens anders voor gebruiken. Ik denk dat VW dan deze auto dan ook beter op de rails kan hebben want persoonlijk vind ik de afwerking wel echt slecht van deze auto en er is op vele punten goed bezuinigd. Heb proef gereden in 3 auto's bij 2 dealers. Alle 3 de auto's hadden storingen erin zitten en dit is iets waar ik hele slechte ervaringen mee heb. Heb zelf ooit is een Nieuwe vw polo gekocht die ik na 3.000 km Bijna de dealer in heb gereden vanwege storingen.
Gebruikersavatar
door Antera
#2828358
Zie je in Januari wel verschijnen voor een Eibach Pro-kit want ze staan wel belachelijk hoog ;-)
DrEd vinden dit leuk
Gebruikersavatar
door Antera
#2828850
Geen probleem dat Hoge snel opgelost :-)

Afbeelding

Afbeelding
door Daniël1998
#2830779
Antera schreef: 01 okt 2020 17:56 Geen probleem dat Hoge snel opgelost :-)

Afbeelding

Afbeelding
Het verlagen oogt veel mooier! Wauw. Ik rijd zelf in een Golf 7 facelift met de standaard veren en ik overweeg om de mijne te verlagen. Nu vroeg ik me af, wat zijn de nadelen van het verlagen? Hoor het graag!
door JCB
#2839346
Is dit ook mogelijk bij de instelbare vering 1.5 e TSI 2020, misschien dat er een Golf 8 rijder is die dit weet?.
door danny20danny
#2839359
Is vast en zeker mogelijk. Maar wil je het? heb met bovenstaande auto rond gereden een paar dagen ivm test rijden. Schaaft iedere drempel bij mij in de buurt. Dus voor mij een no go

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]