VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door Heinootje
#2827624
Ik ben sinds kort in het bezit van een Sportsvan 1.2 uit 2016. Nu wil ik Android Auto ook toevoegen aan mijn systeem. Ik ben in het bezit van een Xiaomi miA2 met Android 10.
Het lukt mij niet om e.e.a te laten werken
Via APKmirror heb ik Android auto geïnstalleerd. Deze staat dan niet met een icoontje bij mijn apps, maar wel in het lijstje alle apps.
Hoe kan ik e.e.a. Werkzaam krijgen?
door Mari
#2827670
Of we begrijpen niet wat je eigenlijk probeert te vragen... :-o

Hier al gekeken --> https://www.android.com/auto/

Als je APPs via APKMirror gaat installeren moet je niet vreemd opkijken als het niet werkt of neveneffecten heeft! Gewoon downloaden uit de Google PlayStore...
door Giso
#2828219
Mijn ervaring met eveneens een Mi van Xiaomi: gebruik de originele USB-kabel. Waarom bijv. een goedkope van Action niet werken (maar wel opladen) is mij ook een raadsel, maar daar lag mijn oplossing.
door Menno82
#2828750
Waarschijnlijk blokkeert je telefoon een installatie vanuit een vreemde bron ( android auto is nog niet legaal in nederland ) en kan je deze ook als zodanig niet vinden. Je kan dit bij je instellingen wijzigen
door josdavids
#2828771
Android auto niet legaal in Nederland? Op de discover media werkt het ook gewoon en die wordt toch ook door VW geleverd? Of bedoel je iets anders?
door derx
#2828790
Dat klopt, maar dat heeft te maken dat hij er niet in het Nederlands is, en dat Google hem daarom niet in NL wil aanbieden. Ik gebruik ook de app via apkmirror en dat werkt prima op mijn S7.

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]