VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
  • Gebruikersavatar
door MKuiper1987
#2826548
Normaal gesproken gebruik ik mijn Bora uit 2005 relatief weinig door auto van de zaak en nooit problemen gehad. Tot ik laatst langere afstand moest rijden en merkte dat hij tijdens het stationair draaien daarna schommelt in zijn toerental tussen 5 en 600. Eenmaal weer koude motor loopt ie weer als een zonnetje tot laatst dat hij niet meer aan wou. Ik kon de startmotor horen draaien maar sloeg niet aan, pas na aantal keer bijgas geven ging hij met luid gebrul hoog in zijn toeren wel aan.

Nou heb ik al wat rond gesnuffeld hier en heb nu het vermoeden van een defecte of vervuilde gasklephuis, wie kan mij dit vermoeden bevestigen of heeft nog andere opties?

Bvd
Gebruikersavatar
door Naruot
#2826714
Geef eerst even aan welk type motor (inhoud/vermogen) de auto heeft, is wellicht handiger
door MKuiper1987
#2827225
Ik heb het gasklephuis nu gereinigd en stekker los gehad. Nu loopt hij stationair 1300 toeren en nog steeds onregelmatig maar belangrijker hij reageert niet meer op het gaspedaal :crying: is dat kwestie van opnieuw inleren?
door Mari
#2827234
... gasklephuis moet je inderdaad even opnieuw inleren... of je probleem met gaspedaal dan is opgelost merk je snel genoeg!

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]