VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2824782
Ik ben mijn golf GTI aan het restaureren en ben nu aan de deuren bezig. Ik was nu even aan het bekijken hoe dieven de deuren kunnen openen met schroevendraaier onder deurgreep. Met de schroevendraaier moeten ze het hendeltje kunnen omhoog liften.

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat er zo plaatjes bestaan om buitenkant onder de klink te steken. Ik vind ze echt lelijk

Als ik er nu kan voor zorgen dat je niet met de schroevendraaier aan de hefboom kan moet het toch een oplossing zijn. In de foto hieronder heb ik een plaatje (in dit geval karton) tussen de twee hefbomen gezet. Het plaatje wordt aan de hefboom gelast.

Zou dit kunnen werken ? Graag jullie mening.

Afbeelding
#2824785
Als het werkt dan is het toch prima? Een dief weet alleen niet dat je deze mod hebt toegepast. De kans bestaat dus dat er toch een poging wordt gedaan om in te breken, met schade als gevolg. Voordeel van de deurplaten (Armor-Plates) is dat iemand die dit schroevendraaier 'trucje' kent niet eens de moeite gaat doen wanneer deze platen gemonteerd zitten. Wat je ook zou kunnen doen is evt de platen in kleur spuiten zodat ze minder opvallen. En laten we eerlijk zijn...als ze de auto echt mee willen nemen zijn hier ook andere manieren voor.

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]