VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2827351
Vandaag een RNS315 aka seat media systeem 2.2 op de kop getikt met interne BT en DAB plus voor 80 euro helemaal uit finland :grinning: Aleen nog even de dab antenne kopen voor tientje. Gisteren ook de Febi antirollbar rubbers en stangen binnen gekregen kijken of de monteur zaterdag tijd heeft.

Ik heb me wielkasten achter helemaal schoon gemaakt en de remschijven ontroest.
naaf.jpg
naaf.jpg (144.01 KiB) 888 keer bekeken
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2827398
Volgende week zaterdag wordt de antiroll bar achter gereviseerd. Bijgevoegde set voor 57 euro op de kop getikt.
IMG-20200710-WA0000-2.png
IMG-20200710-WA0000-2.png (2.42 MiB) 867 keer bekeken
Net ook de safe pin code van de rns315 ontvangen deze bij Seat UK besteld voor 20 euro gelijk antidiefstal check laten doen.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2827518
Helaas de rns 315 is te nieuw voor mijn tellerbak en stuur..

Blijf dus gewoon met de 310 en BT module rijden.

Kreeg de radio wel uitgelezen omdat ik de can gateway al eens geüpdate had.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2827536
RNS315 met winst verkocht. Rubbers en linkjes van de antirollbar zijn geplaats. Dinsdag worden de uitlaat rubbers nog vervangen deze zijn uitgelubberd en de uitlaat tikt tegen de auto hierdoor. En zo blijven we maar doorgaan :-D er valt straks niks meer te vervangen voor een eventuele nieuwe eigenaar. Heb de auto nu 2 jaar en langzaam aan het kijken voor een r20.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2827566
Thanks. De uitlaat rubbers bleken nog ok te zijn. Het hitteschild boven de uitlaat zat los deze weer vast gezet met de OEM klem.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2828005
Weinig te melden hier. Binnenkort wordt het koppeling pedaal vervangen. De veer en clip zijn al eens vervangen maar het pedaal is weer gaan kraken waarschijnlijk slijtage daardoor blijft de veer niet altijd recht zitten en gaat hij lichtkes kraken. Volgende week zondag weer een dagje naar de ring toe. Heb de auto inmiddels 2 jaar ben ook weer langzaam aan het kijken naar een nieuw project / Dayli.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2828393
Van 1 velg 2 x stoeprand er uit geschuurd en opnieuw gespoten 10 euro weer als nieuw. Moest flink schuren zat voornamelijk in de lak. Voordeel was dat er 3 lagen poedercoat op zat.
Bijlagen:
IMG-20200905-WA0004.jpg
IMG-20200905-WA0004.jpg (190.05 KiB) 815 keer bekeken
IMG-20200905-WA0002.jpg
IMG-20200905-WA0002.jpg (245.88 KiB) 815 keer bekeken
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2828681
Vandaag zijn de pakingen van het oliefilterhuis en de olie koeler vervangen. Voorbumper moest er vanaf. Alles weer goed maar flinke rekening :grinning:
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]