VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
door JesseW
Hallo allen,
Ik heb een golf 5 2.0 fsi uit 2004. Nu is het probleem dat als ik 80 km per uur rijdt dat mn auto dan erg begint te schudden/trillen erg goed voelbaar door heel de auto. Ik heb al injectie reiniger geprobeerd, collega zei dat dat misschien zou kunnen helpen. Soms gebeurd het ook bij andere snelheden, en als ik dan mijn gas los laat is het trillen er niet meer. Hopelijk kan iemand me helpen. Heb er wel al naar gevraagd bij 2 auto monteurs die konden het niet echt verklaren. Motor storing geeft ook “valse lucht in het inlaatsysteem” aan, heeft dat er wat mee te maken?
door MVW
Je geeft aan dat de trilling bij gas geven aanwezig is en bij decelereren is verdwenen. Dit is vaak een gevolg van versleten homokineten van de aandrijfassen. Vaak ligt het aan de binnenste homokineten.
door Tom98Tuinstra
Ik heb dat ook gehad rond de 100/110, wij dachten ook dat het de kineten waren, beide aandrijfassen vervangen, nog steeds aanwezig, sinds ik r32 remmen erop heb is het trillen verdwenen,lag waarschijnlijk aan de naaf waar de velg op de remschijf zit....
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]