VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
door Mari
#2846088
Lomeus schreef: 14 sep 2023 19:24 Is het wel de juiste dop die erop zit, er bestaan namelijk verschillende
Soms is het raadzaam om alle berichten in een thread te lezen...

m535i schreef: 27 jul 2021 00:40 Ik ben de topic starter. Inderdaad zelfde probleem, rechts ook meer warme lucht als links. Kachelradiateur vervangen en probleem opgelost!
door HamidBen
#2846096
Klote auto ik raak nu goed geïrriteerd alles wat ik maar zou kunnen vervangen heb ik vervangen ik zit boven de 4500 euro!

EGR koeler vervanger
Koppakking/nieuwe kop
Waterpomp
Expansie vat tot 2 keer vervanger
Radiateur kachel vervangen vandaag
Kreeg al snel een melding koelvloeistof, nu spoot het er niet uit dus leek er op dat er meer koelvloeistof nodig was. Koelvloeistof bijgevuld en nog geen 2 km verder weer melding, weer bijgevuld en nu is het afwachten tot hij weer begint te piepen. Alles wat maar te maken heeft met koelvloeistof is vervangen en splinternieuw en originele merken, ik weet het niet meer! Nieuwe motor?
door Mari
#2846098
Misschien stomme vraag, maar heb je de juiste procedure gevolgd om het koelsysteem te ontluchten?
door HamidBen
#2846100
Ik doe het niet zelf en de monteur zegt dat hij dit wel heeft gedaan, Wat is precies de juiste procedure van A tot Z? Ik ga zo terug naar de garage om hem een laatste kans te geven, dan wil ik hem dit meegeven voordat we overgaan op het terug vragen van mijn geld! Ook al heeft hij allen materialen vervangen want hij vervangt niks voordat ik het heb gezien, nogmaals alles vervangen en nieuw en origineel!
door Mari
#2846102
... met de computer op de auto aangesloten volg je een procedure, duurt 10 tot 15 minuten om uit te voeren... dus laat je monteur maar vertellen wat ie heeft gedaan...

Gezien hij van alles vervangen heeft en het probleem niet heeft opgelost zou ik zeker mij geld terug gaan halen... nog een nieuwe kans geven lijkt me zinloos...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]