VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
Hallo :mrgreen:

Mijn mk3 schakelt niet meer als je hem in de D zet. Ik kan wel zelf de 1,2 en 3 schakelen maar als ik hem in de D zet blijft hij in de 3e versnelling. Ik heb de bak uitgelezen en hij gaf aan dat het toerentalsignaal van de bak in plausibel was. De sensor heb ik vervangen maar hij doet het nog steeds niet. Gisteren heb ik een draadbreuk gevonden in de bekabeling van twee stekkers. Nou is mijn vraag of iemand hier toevallig een schema van heeft omdat ik niet kan zien of deze aan elkaar moeten of dat ze ergens anders heen moeten. Het is namelijk helemaal weg.

Het betreft een mk3 uit 1995 met een 1.8 ADZ blok met bakcode 01M.

Gr Joren
Oh oke dank je wel :mrgreen:

Ik zie alleen dat de kleurcode niet klopt met de bedrading die ik heb. Het gaat namelijk om het zwarte draadje die bij de stekker van G38 (snelheid sensor versnellingsbak) zit en van een andere stekker (weet niet waar deze van is). Beide drie aardig bedrading met 2 polige stekker maar dus beide zwarte zijn door corrosie helemaal weg gevreten.

Gr Joren
Goedemiddag,

Ik heb net de bakcode gevonden. Wat ik zo kan zien staat er CKX. Klopt dit? Het kan eventueel ook nog GKX zijn. Kan het niet helemaal goed zien.

Gr Joren
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]