VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2811073
Zoals titel al aangeeft heb ik een Golf mk2 Carb 1.3 motor met weber carb

Mijn uitlaat begint rot te worden wil die dus vervangen..

Welke adviseren jullie? zat al te denken aan super of powersprint en zou ook graag een spaghetti spruitstuk er onder willen.
Alleen kan zomaar een systeem er onder met een grotere buis diameter dan wat nu het geval is?

graag hoor ik jullie reacties!
#2811075
Wil je je complete uitlaat vervangen inclusief spruitstuk? Dan zou je kunnen informeren wat het in totaal kost. Maar een spaghetti spruitstuk zal bij een 1.3 motor nauwelijks tot geen voordelen opleveren, dus daar zou ik het persoonlijk niet voor doen. Misschien voor het uiterlijk?
En anders gewoon alleen de rotte delen vervangen, daar kun je makkelijk en goedkoop aankomen.
#2811109
MVW schreef:Wil je je complete uitlaat vervangen inclusief spruitstuk? Dan zou je kunnen informeren wat het in totaal kost. Maar een spaghetti spruitstuk zal bij een 1.3 motor nauwelijks tot geen voordelen opleveren, dus daar zou ik het persoonlijk niet voor doen. Misschien voor het uiterlijk?
En anders gewoon alleen de rotte delen vervangen, daar kun je makkelijk en goedkoop aankomen.
Heb onlangs die weber er op gezet en prestatie verschil is enorm :tu:

Wil er het maximale uithalen..

me eind demper begint rot te worden hooguit nog 1 winter en dan is het gedaan de tussendemper lekt al die dus moet zowiezo vervangen worden, en de katalysator wil ik er van tussen halen aangezien dat geen verplichting is onder de golf mk2 1987.

Dus ja wil wel een compleet systeem eronder, kan het ook orgineel houden maar met die weber is het best leuk rijden nu en wil er dan toch nog iets meer uit halen... en het spaghetti spruitstuk maakt geen verschil zeg je ? Houd nu een mk2 8v 1800 beetje bij :p loopt uit maar lang niet zo hard als voorheen met die pierburg en natuurlijk het liefst een systeem waarmee ik door de keuring kom.

en daar bij ieder beetje verschil is welkom... :)

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

@vwbasm Er zijn wel aardig wat foutcodes tevoors[…]

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Onderdeelnummer apparaat... ;-)

navigatie MIB2

Dat er een kaartje in zit waarop V18 staat zegt na[…]

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]

Echt alle kabels? Dat word een flink klusje zijn[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieks[…]