VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
#2810070
Goedemiddag,

Ik heb een Golf 7 (Discover Media) met een MEDIA-IN aansluiting. Tot op heden gebruik ik Spotify (iPhone 5s) en stream ik mijn muziek via Bluetooth naar het infotainmentsysteem.

Door het gebruik van Bluetooth zie ik de covers van de nummers niet. Het is eveneens niet mogelijk om op het systeem van afspeellijst te wisselen. Is er een mogelijkheid om dit via de MEDIA-IN aansluiting wél voor elkaar te krijgen? En indien niet met Spotify, dan misschien wel bij gebruik van Apple Music (iTunes)? Of is het enige voordeel van MEDIA-IN t.o.v. Bluetooth dat je iPhone wordt opgeladen?

Ik hoor graag of VW-rijders hier ervaring mee hebben. Andere tips of trucs zijn uiteraard ook welkom!

Vriendelijke groet,
Jeroen1988
#2824665
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je van de topic starter nog een reactie krijgt...

Jeroen1988 Lid geworden van het forum
28-jun-18, 12:41

"Bladeren door afspeellijsten en covers zichtbaar maken"
28-jun-18, 12:56

Laatst actief:
1-jul-18, 17:21

Aantal berichten
1


We zijn inmiddels al bijna 2jr verder. Zelf geen ervaring hiermee maar ik denk dat iemand anders hier wel een antwoord voor jou heeft! Succes
#2824668
... een Discover Media kan mappen laten zien, mits deze fysiek aanwezig zijn en gelezen kunnen worden... Spotify is een ander verhaal, dat is een playlist en geen fysieke map.

Je zal je er bij neer moeten leggen dat het niet kan, of de nodige euro's er tegenaan gooien en een systeem in de auto zetten waarbij het wel mogelijk is.

Ikzelf heb mijn favoriete muziek op een SD-kaart gezet en in de DM gestopt... :-)

Door Volkswagen betaald.

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]