VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2805743
Kost veel geld om het om te bouwen en je wint er bijna niks mee. Paar toeren minder misschien. Uitgave tegenover de opbrengst is te verwaarlozen. Of je wilt heel erg graag een 6e versnelling hebben.
#2805749
Zelf een 6 bak gehad in een mk4 GTI TDI. Was minder zuinig dan mijn Bora TDI met 5 bak. Ook vond ik het rijden rond de 80/90km/u vervelend omdat ie in de 5 eigenlijk net teveel toeren had en in de 6 te weinig.
Ook moet je in je achterhoofd houden dat, mocht je de ooit de auto willen tunen voorbij de 150/160pk, je dan geen enkelmassa vliegwiel kan monteren omdat dat dan simpelweg niet past.
#2805763
Golfdriver91 schreef:past het 130 pk PD 6 bak op 110 PK op zetten of niet.
Als het duur is of niet mogelijk blijft gewoon 5 bak
Had je ook wel aan mij kunnen vragen Gerrit......had ik je ook wel kunnen vertellen..
#2805771
sirwickediii schreef:Zelf een 6 bak gehad in een mk4 GTI TDI. Was minder zuinig dan mijn Bora TDI met 5 bak. Ook vond ik het rijden rond de 80/90km/u vervelend omdat ie in de 5 eigenlijk net teveel toeren had en in de 6 te weinig.
Ook moet je in je achterhoofd houden dat, mocht je de ooit de auto willen tunen voorbij de 150/160pk, je dan geen enkelmassa vliegwiel kan monteren omdat dat dan simpelweg niet past.
aah oke, ik snap het. :tu:
#2805772
bandenman schreef:
Golfdriver91 schreef:past het 130 pk PD 6 bak op 110 PK op zetten of niet.
Als het duur is of niet mogelijk blijft gewoon 5 bak
Had je ook wel aan mij kunnen vragen Gerrit......had ik je ook wel kunnen vertellen..
Ik weet het, het is fijn meer informatie halen :D
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]