VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2803268
na lang te zijn weggeweest toch maar terug bij vw, ditmaal met een golf 3 cabrio.
gekocht met een ta-technix schroefsetje maar aangezien deze lek is moet ie eronderuit.

heb zelf nog de orginele veren liggen van een eerdere auto (bora 2.3 v5) en kan aan tijdelijke standaard golf 3 cabrio schokdempers komen tot er een nieuwe schroefset gekocht is.
weet iemand van jullie toevallig of de mk4 veren in de schotels van de mk3 schokdempers passen of zijn deze anders qua diameter?
#2803407
bedankt voor de uitleg!
ik begrijp idd dat de mk4 schokdempers niet passen, vandaar dat ik de mk3 poten wilde gebruiken ism de mk4 veren, dat was mijn vraag ;)
mrB schreef:...
heb zelf nog de orginele veren liggen van een eerdere auto (bora 2.3 v5) en kan aan tijdelijke standaard golf 3 cabrio schokdempers komen tot er een nieuwe schroefset gekocht is.
weet iemand van jullie toevallig of de mk4 veren in de schotels van de mk3 schokdempers passen of zijn deze anders qua diameter?
ik zie dat dit ook niet zou gaan als ik de foto's van de schroefsets vergelijk, zal dan orgineel ook niet mogelijk zijn, bedankt voor de bevestiging!
#2804104
MK4 veren en veerschotels voor voorzijde passen wel op Golf 3. Heb ik zelf ook gedaan, omdat een aantal orginele veren niet meer leverbaar zijn behalve via classicparts. Veer en veerschotel MK4 kan je voor een MK3 nieuwe schokdemper type na 9-'94 gebruiken.
Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]