VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Emiel64
#2800619
vwt2b schreef:Erg nette Audi :tu: 8)
Thanks René!
Jij had ook een nette moet ik zeggen! Hij staat er nu warm bij, bij Dennis en mij in de loods :tu:

tamer schreef:Hey emiel, was leuk om kennis te maken man. Leuke auto heb je, veel plezier er mee en de velgen zijn perfect voor de winter denk ik ;) ik bem zelf ook niet meer zo actief helaas, misschien moet er een frisse wind waaien en moet de jetta maar weg en audi voor terug ;)
Stuur ff een foto als de stars er onder zitten ;)
Thnx Tamer! Was idd leuk. Thnx nog voor de FF's! Heb besloten er deze winter nog mee te rijden zoals ze er nu bij staan, dan laat ik ze na het seizoen even oversprayen. Heb ze deze week gebalanceerd, en ze zijn kaarsrecht 8)
Zaterdag ochtend knoop ik ze er onder, maak dan wel even een foto!
Ben benieuwd waarvoor jou Jetta ooit plaats gaat maken ;)

sixpack schreef:mooie bak ! en eens met het feit dat je hier de echte liefhebbers heb zitten!
*erbrandeenroodlampjeinmnaudi3.0quattrovan2016maaronderhoudkonikernietbijfinancierenduskaniemandditgratisoplossen?"
Dank U meneer Claassen!
Precies wat jij hier aangeeft inderdaad :lol: Heb weinig affectie met deze personen..
Knudde schreef:
JUUL schreef:Echt een mooie wagen maat. Je hebt er wat werk aan gehad maar hij staat er super bij :tu:
Car Of The Month? Van mij mag het.
Haha, bedankt voor je compliment!
Ik denk echter dat het niet echt gepast zou zijn om zo'n 4-ringer op de startpagina van een VW forum te zetten :mrgreen:
En daarbij: Het wàs al een nette auto, ìs inmiddels een nettere auto geworden, maar het is geen 'dusdanig-groot-project-wat-een-COTM-waard-is' zeg maar, naar mijn idee! :mrgreen:
Als ik er nu 2 turbo's achter had geknoopt was het een ander verhaal geweest, maar dat ben ik (vooralsnog..) niet van plan bij deze bolide..

En daarbij hebben 2 van mijn vorige wagens al eens op de voorpagina mogen schitteren, het is nu tijd om het stokje eens over te geven aan de 'nieuwe garde' :tu:

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties mensen!
Iedereen bij deze een fijne jaarwisseling gewenst :tu:
Gebruikersavatar
door Emiel64
#2801872
Zijn we weerrrr!
Afgelopen week ging m'n motorlampje aan, nu is dat natuurlijk geen onbekend fenomeen in het VAG wereldje :lol: , maar hikken bij vollast en stationair draaien is dan weer minder fijn.
Gelijk even aan de vagcom gehangen, en cil. bank 2 bleek problemen te hebben met de nokkenasverstelling + misfire cil 4,5,6.
Meteen even ge-GerritSpeek't, en aan de hand hier van besloten om vandaag de distributie maar eens te checken + nokkenassensoren vervangen (Toch wel fijn als je nog een sloop-motor hebt liggen ).
Trillingsdemper van de distributie was nogal lam waardoor de riem wel erg slapjes stond.
Tijd voor een nieuwe distributieset + waterpomp dus :tu:
Ergens wel vreemd, gezien de motor bij de 135.000km voorzien was van een nieuwe set, en hij nu 179.000 gedraaid heeft, maar voor hetzelfde geld hebben ze de demper toen niet mee vervangen. Wie zal het zeggen ;)
Hij loopt inmiddels weer. Morgen even dicht bouwen en we kunnen weer!

Vorige week even snel foto's gemaakt van de winter-setup.
Hij lijkt wat naar achteren te hangen, en niets is minder waar met +- 75kg in m'n kofferruim :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen even afbouwen, eens goed poetsen en hier en daar wat polijsten.
Daarna zal ik weer eens wat fatsoenlijke foto's maken ;)!
Gebruikersavatar
door Piepkee
#2801890
Prima wintersetupje :tu:
Gebruikersavatar
door DennisR32
#2801893
Mooi dat weer gefixt is, en altijd leuk om dit soort klusjes zelf te doen!
Stars staan lekker, al heeft zomer CH toch mijn voorkeur. :mrgreen:

Wellicht een beginnersvraag, maar zit het plugje e[…]

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]